Jump to content
m00n

Usterka Instalacji wody w przyczepie

Recommended Posts

m00n

Ludziska POMOCY!!! 

Niewiem jak poradzić sobie z dziwną usterką Instalacji wody w przyczepie Knausa. Może już ktoś spotkał się z podobnym problemem i podpowie jak go rozwiązać. Jestem laikiem w temacie więc z góry proszę o wybaczenie jak będę zadawać "naiwne" pytania. A teraz do sedna: po zimie poraz pierwszy odpaliłam przyczepę, mąż przepłukał instalacje podłączył gaz i podłączył prąd. Wszystko działa sprawnie jedyny problem polega na tym że jak odkrecam wodę w kuchni to także leje się woda w łazience. A jak odkrecam wodę w łazience nic się w kuchni nie dzieje i jest tak jak być powinno. O co chodzi. Proszę o pomoc!!! 

Adam Rogowski
Posted (edited)

Prawdopodobnie uszkodzona jest bateria w łazience. po odkręceniu kranu w kochni załącza się pompka wody i podaje ciśnienie do całego układu, nieszczelna bateria puszcza wodę i tyle...

Edited by Adam Rogowski (see edit history)

m00n

Myśli Pan że można to jakoś naprawić, czy raczej nie warto i lepiej wymienić na nowe. Nawet nie wiem czy taką baterie można szybko zakupić? 

danielpoz

Rozebrać i naprawić baterie w łazience. Duże prawdopodobieństwo że konieczna będzie jednak jej wymiana. 

Adam Rogowski

Ja bym próbował naprawić, możliwe że woda nie była spuszczona do końca na zimę i uszkodziła ten kran. Jeżeli nie da się naprawić pozostanie szukanie nowego kranu... Ja kupiłem przyczepę z rozsadzoną wylewką w kuchni ale kropelka załatwiła sprawe.

m00n

Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich! 

WojtexJanex7

Możliwe ze mikro styk który włącza i wyłacza wode w kranie poprostu zaśniedział, u mnie było tak samo, rozebrałem baterie, przeczysciłem papierem sciernym styk i hula do tej pory.. 

m00n
Posted (edited)

Dzięki Wojtex spróbuję to zrobić. Zobaczymy jaka niespodzianka nas czeka...