Skocz do zawartości

Usterka Instalacji wody w przyczepie


m00n

Rekomendowane odpowiedzi

Ludziska POMOCY!!! 

Niewiem jak poradzić sobie z dziwną usterką Instalacji wody w przyczepie Knausa. Może już ktoś spotkał się z podobnym problemem i podpowie jak go rozwiązać. Jestem laikiem w temacie więc z góry proszę o wybaczenie jak będę zadawać "naiwne" pytania. A teraz do sedna: po zimie poraz pierwszy odpaliłam przyczepę, mąż przepłukał instalacje podłączył gaz i podłączył prąd. Wszystko działa sprawnie jedyny problem polega na tym że jak odkrecam wodę w kuchni to także leje się woda w łazience. A jak odkrecam wodę w łazience nic się w kuchni nie dzieje i jest tak jak być powinno. O co chodzi. Proszę o pomoc!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie uszkodzona jest bateria w łazience. po odkręceniu kranu w kochni załącza się pompka wody i podaje ciśnienie do całego układu, nieszczelna bateria puszcza wodę i tyle...

Edytowane przez Adam Rogowski (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym próbował naprawić, możliwe że woda nie była spuszczona do końca na zimę i uszkodziła ten kran. Jeżeli nie da się naprawić pozostanie szukanie nowego kranu... Ja kupiłem przyczepę z rozsadzoną wylewką w kuchni ale kropelka załatwiła sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wojtex spróbuję to zrobić. Zobaczymy jaka niespodzianka nas czeka... 

Wydaje mi się że to może być coś z zaworami w baterii. Myślę że mój 5-cio latek przekręcił kurek od baterii zeszłego lata i teraz zawór przepuszcza. Ale to tylko moja teoria. Mam nadzieję że to się da naprawić. Choć muszę przyznać że nie do końca wiem jak mam tą baterie rozkręcić? To jest taki plastikowy compaktowy element. 

Edytowane przez m00n (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3mam kciuki, dasz pewno radę, usterka jest drobna ?

22 godziny temu, WojtexJanex7 napisał: