Skocz do zawartości

Zakup pierwszej przyczepy - zachodnia Polska

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Czytam, oglądam i tak w kółko od początku wakacji ale że nie mam doświadczenia to na nic konkretnie nie mogę się zdecydować. Poszukuję przyczepy o DMC do 1200 kg na 4 osoby (2 dorosłe + 2 nastolatki). Mieszkam w Gorzowie Wlkp. więc w najwygodniej szukać mi na miejscu i w województwach ościennych czyli wielkopolskim i zachodniopomorskim. Najważniejsze żeby przyczepa była w miarę nowa (>2000r) sucha, zadbana (zakup na lata), miała ogrzewanie i najlepiej żeby była zarejestrowana w PL. Myślę o Hobby 450 bo podobno łatwo o części do tej marki ale nie wykluczam innych.  Budżet 20-30tyś. Wstępnie zastanawiam się nad obejrzeniem:

https://polskicaravaning.pl/ogloszenia/przyczepa-kempingowa-dethleffs-camper,2565

https://www.olx.pl/oferta/hobby-450-uf-excellent-z-2004roku-dmc-1200-kg-bagaznik-na-rowery-namiot-isabella-commodore-250-piekna-CID5-IDzjFjr.html#be5c9dcb90

https://www.otomoto.pl/oferta/lmc-munsterland-podgrzewana-podloga-ID6AsNfo.html

Ta ostatnia droga i niestety poza moim budżetem. Jeśli ktoś mógłby coś polecić w okolicach województwa lubuskiego to będę bardzo wdzięczny jak i za wszelkie porady również.

Opublikowano

Bardzo fajny jest DETHLEFFS. Dlaczego? Łoże do którego jest podejście z dwóch stron jest bardzo dobre kiedy chcesz założyć prześcieradło. Łoże od okna do okna /boczne/ nie najlepsze. Ważny prysznic aby nie lać wodę na podłogę kibelka. A dlaczego? To trzeba spróbować. Mały przechył i woda stoi. A w ogóle ze zdjęć wygląda bardzo fajnie. Ale i tak należy ją obejrzeć - szczególnie podłogę w rogach. Zobacz materace. Drzwi muszą być zamknięte jak przychodzisz oglądać - to się nie wietrzy!! A co podaje sprzedawca to odłóż na "półkę".

Opublikowano
W dniu 20.07.2019 o 14:22, jacekzoo napisał:

Ostatnia jako marka najporządniejsza, tylko sprzedawca najbardziej niepewny

A co z nim nie tak? Nie ma dobrych opinii?

Opublikowano