Jump to content
bladys

FENDT 560 SKM OPINIE O MODELU I BEZPOSREDNIO O CEPCE

Recommended Posts

bladys

W pl nie kupisz nowe teraz z tego co mi wiadomo. Jak już to będą ściągać a wtedy jie poszalejesz z cena 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jubi-tom

Po dluzszym przemyśleniu muszę znalezc jakis inny model, bo ta poprostu za dluga jest .
Teraz mam 450 cm i jest w sam raz

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
bw81

Zobacz Knausa 500 KD - ten sam układ tylko węższa i krótsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacek00
Posted (edited)
3 minuty temu, bw81 napisał:

Zobacz Knausa 500 KD - ten sam układ tylko węższa i krótsza.

I zdecydowanie gorsza. Gorzej wykonana, z niskimi drzwiami wejściowymi - u mnie oględziny skończyły się po tym jak za każdym razem wchodząc waliłem się w głowę - mocno mnie rozczarował nowy Sport a myślałem, że ten model to model idealny :(

Edited by jacek00 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bw81
Posted (edited)

Jacek, nie dyskutuje o jakości tylko układzie. Kolega napisał, że 560SKM jest za duża więc jako alternatywę podałem innego producenta o zbliżonym układzie.

Nie polemizuję o jakości bo ani nie miałem Knausa 500 KD ani Fendta 560 SKM :)

 

Edited by bw81 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladys
2 minuty temu, jacek00 napisał:

I zdecydowanie gorsza. Gorzej wykonana, z niskimi drzwiami wejściowymi - u mnie oględziny skończyły się po tym jak za każdym razem wchodząc waliłem się w głowę - mocno mnie rozczarował nowy Sport a myślałem, że ten model to model idealny :(

+ toaleta i prysznic w jednej beczce okrytej folią. Mam do tego awers po Hooby 540 z taką toaletą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bw81

Porównanie wersji Sport do Fendta to trochę jakby porównać klasę średnią z premium. To są różne półki cenowe. Adekwatne porównanie do Fendta to Tabbert.

6 minut temu, bladys napisał:

+ toaleta i prysznic w jednej beczce okrytej folią

Widziałeś Knausa 500 KD? Przecież tam prysznic jest oddzielony od toalety.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dudek_t

Jubi-tom, nie masz co się obawiać długości. Bezproblemowo zawsze i wszędzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarec
1 godzinę temu, dudek_t napisał:

Jubi-tom, nie masz co się obawiać długości. Bezproblemowo zawsze i wszędzie.

zgadza się. Jedyny minus długości to czasem problem ze zmieszczeniem się na parceli, trzeba się trochę namyśleć jak wjechać aby zmieściła się markiza, cepa i auto.

reszta same plusy. Śmigałem z 450, 500, 552...:) i myślę.. po cichu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suzu4x4
1 godzinę temu, bw81 napisał:

Porównanie wersji Sport do Fendta to trochę jakby porównać klasę średnią z premium. To są różne półki cenowe. Adekwatne porównanie do Fendta to Tabbert.

Widziałeś Knausa 500 KD? Przecież tam prysznic jest oddzielony od toalety.

koledze zapewne chodzi o to że w SPORCIE 500KD pomimo iż jest osobny prysznic to nie ma drzwiczek tylko zasłonka z ceraty ;)

jeśli jest to problem to można rozważyć SUDWINDA 500 QDK, wymiarami i układem taki sam jak SPORT 500 KD , ma lepsze wyposażenie no i ma drzwiczki do kabiny zamiast ceraty jeśli to takie ważne.

http://www.knaus.pl/przyczepa-kempingowa/przyczepy-kempingowe/500-qdk

Share this post


Link to post
Share on other sites
jubi-tom

Miałem fendta na 2 osiach , z 2006 r .Ciągnęło się to super , jak sie zapomniałem to 130 latalem .Ale musi byc porzadny holownik ( ducato 180 kucy ).Problem sie pojawial przy ustawieniu na parceli ,nie mialem mowera . A nawet w 3 osoby to sie ciezko manewrowalo na trawie .
Pozniej sie pojawił problem taki ze sie nie miescilem na parceli no i poco tez brac kampera ( bo ducato przerobilem ) z przyczepą.
Teraz mam osobowke s maxa z dobrym mocnym motorem ale chyba zadnej 2 osiowej nie podepne . Koszty wiadomo tez sa wyższe szczegolnie w Chorwacji. Wiec sam juz niewiem.
A tak w sumie to tabbert tez mi sie podoba .

7bfa48071788a4ef2cbdbfdab309d00f.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarec

a co Ty masz za koszty w Cro wyższe ? u nich budka to budka. Holownik aby 190cm wysokości nie miał.

masz rozumiem skrzynię automat  i hak fabryczny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jubi-tom

Tak ,ten porabany automatyczny hak i powershift . .
Ktora pozycja w dowodzie mowi o tym jaka przyczepe moge ciągnąć ?
Dowod tymczasowy i nie widzę.



Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

A no i zawsze ciagnalem 2 osie ducato maxi, to moze tez dlatego opłaty wyższe.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarec

Możesz jakieś 1930 po 1.33 ale osobiście nie brałbym więcej jak 1800kg dla smaxa. Masz napęd 4x4? Chyba nie? 

Ciekawe jak wydajność układu chłodzenia. Nie patrz na licznik oryginalny. On drgnie jak temperatura płynu przekroczy 110-115C czyli prawie 40 ponad normę. To nie jest moim zdaniem auto do 2t przyczepy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jubi-tom

Nie to nie jest 4x4.
Nie wiem czy skrzynia da radę ,
Teoretycznie moge 2t ciągnąć .

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

No i auto fajnie ciągnie , dobrze przyspiesza , bez problemu wyprzedzam jak jest potrzeba.


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...