Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Pietras90 napisał:

Witam 

Czy ktoś z państwa wie gdzie można kupić materace do łóżka kempingowego ? 

Zakupilem właśnie kemping i niestety mam same deski bez materacu. Z góry dziekuje za pomoc.

Cześć.

Nie wiem skąd jesteś.... Sprawdź tematy na forum o materacach. Tam są namiary na firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woj Opolskie.

Kolego commander  a mógłbyś mi wyslac link do tych tematów, bo nie mogę znaleść. Jestem amatorem jeżeli chodzi o internet. Potrzebuje jeszcze zrobić obicie oparcia i siedzisk z tylu i kupić stolik taki obniżany(najlepiej używkę). Widzę, ze macie dość duże pojęcie o tym a ja to taki laik. Pomożecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pietras90 napisał:

Woj Opolskie.

Kolego commander  a mógłbyś mi wyslac link do tych tematów, bo nie mogę znaleść. Jestem amatorem jeżeli chodzi o internet. Potrzebuje jeszcze zrobić obicie oparcia i siedzisk z tylu i kupić stolik taki obniżany(najlepiej używkę). Widzę, ze macie dość duże pojęcie o tym a ja to taki laik. Pomożecie ?

Daj zdjęcie tego łóżka, może coś dopasujemy. Stolik, też by się znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
7 godzin temu, djzoltan napisał:

Z własnego doświadczenia mogę polecić firmę z Bralina: PPUH MAX Sebastian Pauś. Zamówiłem u nich materac na wymiar do kampera. Był bardzo nietypowy w kształcie litery "U" z zaokrągleniami. Pan Sebastian spisał się na medal. Nareszcie urlop był prawdziwym wypoczynkiem.

Powinienem to ukryć, ale przeraża mnie już bezczelność ludzi bawiących się w marketing szeptany.

@djzoltan fajnie że urlop był udany, ciekawe tylko dlaczego w mailu na który założyłeś konto forumowe widnieje imię i nazwisko właściciela firmy PPUH MAX.

Zamiast robić takie nieudane podchody, poprosił byś Administrację o konto firmowe (jest zupełnie za darmo) i przedstawił ofertę swojej firmy w dziale: