Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie...

Jestem tu nowy jako zalogowany ale czytam forum od lat. Wreszcie z rodzina dojrzeliśmy do zakupu pierwszej przyczepy kempingowej. Obawiam się, że nie mam doświadczenia i wystarczającej wiedzy żeby jeździć po komisach, oglądać, sprawdzać i wybierać...trochę boję się wtopy. Dlatego pomyślałem, że szanowni forumowicze mi jakoś pomogą. Może ktoś coś dobrego akurat chce sprzedać a może słyszał o zadbanej przyczepie lub może w moim imieniu sprawdzić stan jakiejś wystawionej na sprzedaż...wiem, wiem....są porady jak oglądać i na co zwracać uwagę ale nowicjuszowi nie pomaga to podjąć decyzji zwłaszcza, że łatwo jest ulec argumentom sprytnych sprzedawców z duża wiedzą.

Do wydania mamy około 25 tyś. Rodzina 2+3 (3,4 i 12 lat). Na razie chcę jeździć na kat. b, a holownikiem prawdopodobnie będzie Honda CR-V 2,2 diesel (DMC z tego co się orientowałem trochę poniżej 2100 kg) albo coś w zbliżonej wadze.

Jeśli ktoś coś wie, może polecić lub pomóc w zakupie to będę dozgonnie wdzięczny.

Mieszkamy w Tarnowie (małopolskie)

• Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano (edytowane)

Zacznij od odwiedzenia jakiejś dużej firmy handlującej przyczepami (albo kilku, niedaleko) aby móc się naoglądać i uzmysłowić sobie jaki wystrój / rozstaw wnętrza i wielkość jest dla Ciebie / Was optymalna. To podstawa.

Potem szukaj i dodawaj ogłoszenia na forum już bez pytania, czy dana przyczepa się dla Ciebie i Twojej rodziny nada (BO TO KWESTIA BARDZO SUBIEKTYWNA), skupiając się na stanie i technikaliach.

Hobby z ogłoszenia, po zdjęciach wygląda nieźle. Ale to co najważniejsze jest zasłonięte (miejsca łączenia ścian, podłoga, okolice okien, itp ... ) jak to na ogłoszeniu.

Edytowane przez zuczek (wyświetl historię edycji)
Opublikowano
24 minuty temu, zuczek napisał: