Skocz do zawartości

Chcę kupić swoją pierwszą przyczepę


Marco82

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie...

Jestem tu nowy jako zalogowany ale czytam forum od lat. Wreszcie z rodzina dojrzeliśmy do zakupu pierwszej przyczepy kempingowej. Obawiam się, że nie mam doświadczenia i wystarczającej wiedzy żeby jeździć po komisach, oglądać, sprawdzać i wybierać...trochę boję się wtopy. Dlatego pomyślałem, że szanowni forumowicze mi jakoś pomogą. Może ktoś coś dobrego akurat chce sprzedać a może słyszał o zadbanej przyczepie lub może w moim imieniu sprawdzić stan jakiejś wystawionej na sprzedaż...wiem, wiem....są porady jak oglądać i na co zwracać uwagę ale nowicjuszowi nie pomaga to podjąć decyzji zwłaszcza, że łatwo jest ulec argumentom sprytnych sprzedawców z duża wiedzą.

Do wydania mamy około 25 tyś. Rodzina 2+3 (3,4 i 12 lat). Na razie chcę jeździć na kat. b, a holownikiem prawdopodobnie będzie Honda CR-V 2,2 diesel (DMC z tego co się orientowałem trochę poniżej 2100 kg) albo coś w zbliżonej wadze.

Jeśli ktoś coś wie, może polecić lub pomóc w zakupie to będę dozgonnie wdzięczny.

Mieszkamy w Tarnowie (małopolskie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dobre opinie ma ta firma. Wprawdzie nie koło Tarnowa ale też nie bardzo daleko. Podobno dają gwarancję na zakupione przyczepy.

http://www.stamserwis.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam ogłoszenia ale niewiele z tego wynika...znalazłem coś takiego:

https://polskicaravaning.pl/ogloszenia/przyczepa-campingowa-hobby-450-w-super-stanie-2004,2240

myślicie że wystarczy dla 5 osób czy raczej powinienem rozglądać się za czymś znacznie większym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach