Skocz do zawartości

Oczekiwania a kasa


górol

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się Kamil, żywica (zestaw naprawczy samochodowy) to dobry pomysł. Utwardzanie jej włóknem, a na to szpachla samochodowa. Można też w przypadku takiej potrzeby zmontować z blach montażowych z marketu stelaż zrobić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki bardzo o to mi chodziło wyleczyliście mnie z zakupu uszkodzonej, zwiększam budżet i  na majówkę będę  Holandii może tam coś się uda wyrwać.

np.coś takiego;

https://www.caravans.nl/home-car/home-car-racer-trophy-45-hmf-vastbed-midden-treinzit-740198.html

https://www.caravans.nl/hobby/hobby-excellent-easy-450-ub-2e-paasdag-geopend-739207.html

Tym bardziej że pod tą drugą ofertą jest taki oto zapis;

"Przyjdź bez zobowiązania do wyceny, filiżanka kawy jest gotowa dla Ciebie,
Jesteśmy dealerem Hobby, Fendt i Dethleffs. Teraz różne modele pokazów ze zniżką do 4000 €.
Również adres do wszystkich konserwacji, napraw i przechowywania wszystkich marek
Wszystkie nasze samochody używane powyżej 3500 € są dostarczane z usługą dostawy Bovag i gwarancją Bovag"(tłumaczył wujek gógel)

Myślę, że po rezygnacji z powyższego zapisu 500 ojro w dół minimum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz pamiętać o doliczeniu kosztu transportu cepy do PL. Jeśli przy okazji to OK, ale jeśli jechać specjalnie po cepe to koszt ma znaczenie przy przyczepie za ok 25 tys PLN

Edit. Teraz zobaczyłem że jesteś spod zachodniej granicy, więc ewentualny koszt się relatywnie zmniejsza

Edytowane przez mirmar (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktoś do czynienia z tą marką jakieś opinie, podoba się żonce mi też układ pasuje, ale osobiście bardziej skłaniam się ku bardziej mi znanym typu LMC,Knaus, Fendt, Home Car, TEC czy Hobby ale to, no nie wiem.

https://www.tweedehandscaravankopen.nl/occasions/

Zresztą to widać po cenie starsza a droższa, no może lepiej wyposażona i utrzymana, ale mino to.

https://www.caravans.nl/fendt/fendt-saphir-470-tf-truma-volautomaat-660378.html

Gdzie tu haczyk ?

https://www.otomoto.pl/oferta/fendt-saphir-470-ladna-funkcjonalna-hobby-ID6BQC0j.html#5a88ed9832

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, górol napisał:

Panowie miał ktoś do czynienia z tą marką jakieś opinie, podoba się żonce mi też układ pasuje, ale osobiście bardziej skłaniam się ku bardziej mi znanym typu LMC,Knaus, Fendt, Home Car, TEC czy Hobby ale to, no nie wiem.

https://www.tweedehandscaravankopen.nl/occasions/

Zresztą to widać po cenie starsza a droższa, no może lepiej wyposażona i utrzymana, ale mino to.

https://www.caravans.nl/fendt/fendt-saphir-470-tf-truma-volautomaat-660378.html

Gdzie tu haczyk ?

https://www.otomoto.pl/oferta/fendt-saphir-470-ladna-funkcjonalna-hobby-ID6BQC0j.html#5a88ed9832

 

To 2 ogłoszenie Fendt'a jest już długo, cena podejrzanie niska, przeszukaj forum, bo może ktoś oglądał. 

Edytowane przez Funiaki (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W święta jadę na kemping 1 raz. Więc nie mogę swoim doświadczeniem wskazać, co to brak kibelka w cepce. Natomiast na 1 rzut oka wydaje mi się to znacznie niepraktyczne. Mam w rodzinie 3 panie. Nie kupiłbym na bank. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam do niedawna szukałem budy i powiem tak, że widok przyczepy z 2010 w cenie budy z 2004 z kibelkiem luźno stojącym w łazience skutecznie mnie odstraszał a nie zachęcał. A "okno ewakuacyjne" tylko utwierdzało mnie w tym żeby omijać z daleka. Akurat użytkowników tych przyczep miałem (nie)przyjemność "poznać" i wiem czym to "pachnie" 

3 minuty temu, Kevin napisał:

W święta jadę na kemping 1 raz. Więc nie mogę swoim doświadczeniem wskazać, co to brak kibelka w cepce. Natomiast na 1 rzut oka wydaje mi się to znacznie niepraktyczne. Mam w rodzinie 3 panie. Nie kupiłbym na bank. 

Poczytaj trochę na forum to się dowiesz czemu byś nie kupił - na bank:kosz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, czepkateam napisał:

poczytaj trochę na forum to się dowiesz czemu byś nie kupił - na bank:kosz:

gdybym miał czytać co dla mnie jest oczywiste to bym nikaj nie jeździł ino czytał fora....Ale dzięki za miłą niepotrzebną odpowiedź ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

59 minut temu, Kevin napisał:

gdybym miał czytać co dla mnie jest oczywiste to bym nikaj nie jeździł ino czytał fora....Ale dzięki za miłą niepotrzebną odpowiedź ;) 

Piszesz że w święta jedziesz pierwszy raz na kemping, piszesz że, nie możesz swoim doświadczeniem wskazać na brak kibelka a wypowiadasz się w temacie zakupu przyczepy. Brak kibla i duże okno świadczy - z grubsza - tylko o jednym pochodzeniu przyczepy, co - rzecz jasna - jest dla ciebie oczywiste i nie musisz o tym czytać. No i proponowałbym pisanie po Polsku bo słowa "nikaj" czy "ino" to tylko kwestia domysłu czytającego. (osobiście nie znam takich słów, ale w ogóle wypowiedzi można coś z tego zrozumieć) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, górol napisał:

Panowie miał ktoś do czynienia z tą marką jakieś opinie, podoba się żonce mi też układ pasuje, ale osobiście bardziej skłaniam się ku bardziej mi znanym typu LMC,Knaus, Fendt, Home Car, TEC czy Hobby ale to, no nie wiem.

https://www.tweedehandscaravankopen.nl/occasions/

Zresztą to widać po cenie starsza a droższa, no może lepiej wyposażona i utrzymana, ale mino to.

https://www.caravans.nl/fendt/fendt-saphir-470-tf-truma-volautomaat-660378.html

Gdzie tu haczyk ?

https://www.otomoto.pl/oferta/fendt-saphir-470-ladna-funkcjonalna-hobby-ID6BQC0j.html#5a88ed9832

Też mieliśmy parcie na zmianę budki. Poszukiwania trwały długo, tym bardziej że chodziło nam o konkretny układ (piętrówka). Braliśmy pod uwagę wypad za zachodnią granicę, jednak opłacalność sprowadzenia budki mijała się z celem (koszty wyjazdu w poszukiwaniu, koszty transportu etc.) w efekcie kupiliśmy w Polsce. Naszym zdaniem trzeba szukać u kogoś kto ma 8 - 10 budek na placu a nie 100 - 120. Większe prawdopodobieństwo trafienia czegoś sensownego. My szukaliśmy ponad 3 miesiące, tyle że "staruszka" mieliśmy w zapasie. Ta z "oto" ewidentnie po pewnej nacji tłumnie odwiedzającej kempingi. Brak tylko folii na kanapie i stolikach a z "francuza" zabrali całość (z folią) ?

Edytowane przez czepkateam (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, górol napisał:

Panowie miał ktoś do czynienia z tą marką jakieś opinie, podoba się żonce mi też układ pasuje, ale osobiście bardziej skłaniam się ku bardziej mi znanym typu LMC,Knaus, Fendt, Home Car, TEC czy Hobby ale to, no nie wiem.

https://www.tweedehandscaravankopen.nl/occasions/

Zresztą to widać po cenie starsza a droższa, no może lepiej wyposażona i utrzymana, ale mino to.

https://www.caravans.nl/fendt/fendt-saphir-470-tf-truma-volautomaat-660378.html

Gdzie tu haczyk ?

https://www.otomoto.pl/oferta/fendt-saphir-470-ladna-funkcjonalna-hobby-ID6BQC0j.html#5a88ed9832

Witam!
Może jeszcze nie wszystkim, ale znana prawda jest taka, że dla przyczep kempingowych, rocznik ma trzeciorzędne znaczenie.
W przeciwieństwie do samochodu, przyczepa na ogół jest użytkowana miesiąc, może dwa w roku, a potem cały czas stoi. Sposobów eksploatacji jest wiele, ale jeżeli w czasie użytkowania jest ogólnie szanowana, to jej stan praktycznie niewiele się zmienia. Na dodatek, gdy przyczepa stoi nieużytkowana, wiele osób trzyma ją pod jakąś wiatą lub nawet garażuje w zamkniętym pomieszczeniu i w odpowiednich warunkach. Nietrudno się domyślić, jaki wpływ na ogólny stan przyczepy po wielu latach, ma takie postępowanie, a co za tym idzie, również na jej cenę odsprzedaży. Liczy się przede wszystkim stan zachowania przyczepy oraz to, w co jest wyposażona. Nierzadko są to bardzo kosztowne i skomplikowane w instalowaniu sprzęty. Poza tym, starsze i nienagannie utrzymane przyczepy, pod względem trwałości i jakości materiałów są jednak wyżej oceniane przez osoby rozeznane w temacie, niż podobne wersje z teraźniejszej produkcji. Aby to zauważyć, wystarczy spojrzeć na sensowne pod względem stanu, oferty zagraniczne. Na polskim rynku, te same wersje i roczniki przyczep, dziwnym trafem często mają bardzo atrakcyjne ceny, więc warto zdawać sobie sprawę, że z czegoś to musi wynikać. Na pewno, nie z filantropii sprzedających. Mając do dyspozycji jakąś określoną kwotę pieniędzy, trzeba w pierwszej kolejności zwracać uwagę na stan przyczepy, a gdy ten jest odpowiedni, na jej ewentualne wyposażenie. Rocznik, a nawet marka, to ostatnie sprawy, które powinny mieć decydujące znaczenie.
IMHO

PS

Jeśli ma to być pierwsza przyczepa i udana przygoda z karawaningiem, to staraj się nie zaczynać jej od wątpliwej jakości, drogich remontów :nono:

Edytowane przez Kristofer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.