Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.To moj pierwszy post w tym dziale.Od pewnego czasu czytam forum i próbuje sie czegos nauczyc.

Prosze o ocene i doradzenie.Nawet niewiem co to za przyczepa,pierwszy raz widze taka.

Czy jest ktos moze z Kalisza zeby mogl pomóc w ogladaniu tej przyczepy.

Od 6 lat u jednego wlasciciela w polsce.

https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-przyczepe-kempingowa-home-car-przedsionek-i-dodatki-CID5-IDzdrvS.html

za wszystkie info z góry dziękuje

Opublikowano

Home Car to znana firma tylko chyba bardziej z zabudów na  kampery. Jeżeli nie ma jakiś ukrytych wad to wygląda na fajna okazję

Opublikowano

Sprzedajacy mi duzo powiedzial o tej przyczepce i okazało sie ze ją sprowadził letko uszkodzoną w prawy tył. Poprosiłem o zdjecia z tego uszkodzenia i właśnie czeka.

Własnie ta okazja.Jest duzo tańsza niż Angielskie z tego roku

Opublikowano

w Kaliszu byłem dziś... ale będę też w piątek to mogę podjechać ją looknąć jeśli temat będzie jeszcze aktualny :) jak coś to pisz na priv

  • Tomii zmienił(a) tytuł na Potrzebuje rady i pomocy przy zakupie.
Opublikowano
15 godzin temu, danielpoz napisał:

To po ile są angielki z tego rocznika? 

Faktycznie jest tyłu jakaś listwa łącząca blachy. Od wewnątrz będzie więcej widać. 

Angielki z tego rocznika z tego co obserwuje od dłużsego czasu to 20-23tys

Opublikowano

Pomijając widoczne głębokie i długie wgniecenie nad oknem oraz wgniecenie drzwi,

81565485_Homecar1.jpg.e08a0bcf7e8840305e33689b2a185646.jpg

na zdjęciu wyżej widać spuchniętą lub wypchniętą blachę w oznaczonym miejscu. Trzeba sprawdzić z zewnątrz i wewnątrz od czego to powstało ... .

2048275764_Homecar2.jpg.f5389873dadb185ca102e56a615312f9.jpg

Na zdjęciu wyżej zaznaczyłem wgniecioną listwę. Trzeba z bliska ocenić czy wgniecenie nie uniosło listwy z drugiej strony co mogło spowodować rozszczelnienie przyczepy w tym miejscu. Dla pewności sprawdzić to miejsce też od środka.

868184184_Homecar3.jpg.aa2d20005a1cb2e1feab252de57af2e5.jpg

Zaznaczenie na zdjęciu wyżej: nie wiem co to jest i po co. Trzeba sprawdzić czy to nie maskowanie szpary albo innego defektu pomiędzy szafką a sufitem.

1051732771_Homecar4.jpg.23935aaa8aba75dbb0de27bed40fd2fc.jpg

Zaznaczenie na zdjęciu wyżej to efekt uszkodzenia narożnika przyczepy, który od zewnątrz został jakoś tam naprawiony ale od wewnątrz w ramach zaznaczenia nie. Sprawdzając przyczepę trzeba koniecznie zajrzeć pod "luźne elementy" i sprawdzić jakość naprawy, czy nie ma wody.

Jeśli przy dokładnym i całościowym sprawdzeniu okaże się, że przyczepa jest sucha i nie wyjdą inne niespodzianki, których zdjęcia nie pokazują to pokazane wyżej, (na zdjęciach) defekty są do ogarnięcia. Trzeba uwypuklić, że o ile naprawa narożnika od zewnątrz (jeśli szczelna !!!) jest akceptowalna to od środka została pominięta. Ogólnie, patrząc na stan sprawdzałbym ją bardzo dokładnie, bez pominięcia czegokolwiek, łącznie z jazdą próbną wykonaną przez doświadczoną osobę. Dopiero się okaże czy to jakaś okazja ... . Wypowiadam się mając na uwadze, że to zakup budżetowy, pierwszej przyczepy.

Opublikowano

18 koła za uszkodzoną przyczepę niezbyt popularnej marki hmmm...? klapa od bakisty też w kawałkach. 

Opublikowano
40 minut temu, Thomas napisał:

18 koła za uszkodzoną przyczepę niezbyt popularnej marki hmmm...? klapa od bakisty też w kawałkach. 

Powiedz, gdzie widzisz bakistę w kawałkach ?

Marka ma swoją renomę, to nie firma "krzak" ... . Gdyby przyczepa tej wielkości i z tego rocznika była pozbawiona defektów kosztowała by tak na start i minimum ok. 25 000 PLN.

Opublikowano

Teraz się przypatrzyłem ze klapa bakisty jest dzielona ale tak czy inaczej ile będzie kosztował remont i przywrócenie do stanu przypominający fabryczny, za który sprzedawca mógłby żądać 25 kzł? Dla niektórych wyklepany szrot powypadkowy ma podobną wartość do fabrycznego. Moja opinia jest taka, że nie kupił bym tej przyczepy (chyba, że na schowek na szpadle.) 

Opublikowano
15 minut temu, Thomas napisał:

Teraz się przypatrzyłem ze klapa bakisty jest dzielona ale tak czy inaczej ile będzie kosztował remont i przywrócenie do stanu przypominający fabryczny, za który sprzedawca mógłby żądać 25 kzł? Dla niektórych wyklepany szrot powypadkowy ma podobną wartość do fabrycznego. Moja opinia jest taka, że nie kupił bym tej przyczepy (chyba, że na schowek na szpadle.) 

Trochę Cię poniosło. Ale każdy ma swój punkt widzenia ;)

Opublikowano

Jak chcesz mieć "fabryczny" to idziesz kupujesz nową.

Jak masz odłożone na przykład 20 tys. PLN to szukasz używanej w możliwie najlepszym stanie a kryterium poszukiwań zawsze ogranicza promień działania, zasoby czasu, mobilność, ... i nierealnym w tych poszukiwaniach jest oczekiwanie stanu "fabrycznego".

Reszta tego co piszesz to Twoje osądy, raczej oderwane od rzeczywistości rynkowej. Bo tak jak widziałeś "bakistę w kawałkach" tak widzisz "powypadkowy szrot" co nie jest prawdą i nie pomaga osobie, która zaczęła ten wątek i oczekuje pomocy opartej o fakty i realia.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.