Skocz do zawartości
Speedy

[S] LMC 545D -1998r, łóżka piętrowe, 6 osób,1500DMC

Rekomendowane odpowiedzi

Speedy
Pod młotek idzie nasza rodzinna budka...czas na większą i cięższą;)
- Rok prod:1998
- kupiłem w 2012r od znajomego
- DMC 1500kg, MW ok 1250kg (realna z pomiaru)
 
Poniżej opis...zrobiony tak jak ja bym chciał ,żeby był zrobiony ,zanim przejadę pół Polski na oględziny....
- przyczepa była prawdopodobnie w swojej historii "podbita" - wskazywały na to zacieki wzdłuż praktycznie całej krawędzi dachowej oraz źle spasowane meble nad osią. W momencie zakupu była już uszczelniona ,a ślady po zaciekach  ( w górnych szafkach) pozostały bez zmian do dziś. Dodatkowo było małe pęknięcie blachy nad prawym narożnikiem drzwi, co spowodowało zamoknięcie drewnianej ramy drzwi . Rama została wymieniona oraz wstawione zostało dodatkowe wzmocnienie nad drzwiami. Wymieniony fragment ściany między szafką , a ścianą toalety, nie jest koloru białego (ale pasuje do mebli). Wszystkie naprawy zostały dokonane w 2013 roku o kolegi Andrewa- od tej pory pęknięcie nie powiększa się (jest na wszelki wypadek zapaćkane masą uszczelniającą)
- w 2013 zrobiona konserwacja podłogi
- w 2014 dołożone (własnoręcznie ,ze względu na brak wiary w rzetelność pobliskich serwisów karawaningowych):
1) Mover P1  - NIE JEST NA SPRZEDAŻ!
2) solar wraz z akumulatorem oraz zmiana całej instalacji na 12V ( w tym momencie tylko lodówka i gniazdka są na 220V). Elektroblok własnej roboty (tzn przy sporej pomocy Kristofera)- panel sterowania dostępny przez drzwiczki przy wejściu (można go łatwo wymienić na jakiś "fabryczny"). Wymiana całej instalacji elektrycznej (większe przekroje głównych kabli). Elektroblok nie wygląda super profi (nigdy nie mam czasu ,żeby go uporządkować) ale jest zrobiony ,tak ,żeby dobrze działał (zasilacz ma 200W ,nie 80W jak seryjny) i ,żeby praktycznie bez użycia narzędzi można go było naprawić w środku lasu
3) TrumaVent ( również wentylator zmieniony na 12V)
4) Oświetlenie w szafkach oraz pod półkami LED
5) Truma DuoControl CS + 2 węże do butli
6) Zew. gniazda 220V/12V/ant
7) Bojler gazowy Carver Cascade 2
😎 Zbiornik wew. 70L wraz ze wskaźnikiem poziomu wody ( wysokość słupa wody w cm - górny wyświetlacz na zdjęciu)
9) zmieniony tylny zderzak (poprzedni był mocno popękany)- Musiałem sztukować z innego modelu LMC. Przy okazji pojawiły się światła z lampami cofania
10) maszt antenowy wraz z anteną i instalacją do dwóch telewizorów oraz wyjścia zew.
11) Założony zaczep AKS 2000
12) koło podporowe z wagą
13) podłączenie wody miejskiej
14) podkładki pod podpory "Big Footy"
15) wentylator do lodówki
 
 

- w 2015

1) dołożone dodatkowe zabezpieczenie do bojlera (termometr z wyłącznikiem- dolny wyświetlacz na zdjęciu). Można teraz ustawić żądaną temperaturę w bojlerze oraz temperaturę załączenia palnika. Elektryka znowu dziełem Kristofera;)
2) dołożona kotara w łazience (finalnie nie używa w zasadzie- ideą było dostosowanie przyczepy do postoju "gdziekolwiek")

3) założony elektroniczny iskrownik do lodówki (jeździłem z lodówką chodzącą na gazie i chciałem ,aby w razie zdmuchnięcia płomienia, zapalał się automatycznie
 

- w 2017
1) zmiana okien dachowych na przeźroczyste
2) założenie ALKO ATC ( w kpl centralka samochodowa)
3) wymiana łożysk oraz hamulców. Nowy kpl opon (chyba 2017 lub '16)
4) odmalowane wnętrze (poza szafkami górnymi w środku )
5) zamontowana ciśnieniowa pompka wody ( wraz ze zbiornikiem wyrównującym)
 
Przyczepa ma wszystkie okna całe. Okno kuchenne było ułamane na dole (, chyba próba włamania- ułamanie widać na zdjęciach) ale poza miejscem spojenia obu warstw i miejscem docisku do uszczelki. Sklejone 2 lata temu i trzyma.
Najważniejsze.....
Pokój z przodu przerobiony na pokój dziecięcy : łózko piętrowe oraz rozkładaną kanapę ( na 2 osoby) po lewej stronie. Oryginalne łózko małżeńskie wraz z szafkami posiadam i są w idealnym stanie -możliwość powrotu do stanu fabrycznego (na jednym zdjęciu widać jak to wyglądało, oraz cennik z 98 na którym widać rozkład wnętrza: model 545).
W kpl przedsionek Brandt (stan bdb, stelaż alu, podłoga)
Wszystkie zdjęcia dostępne tu:
 
Chyba wszystko opisałem....jakby co proszę pisać lub dzwonić (691914973, lub messanger, lub PW, lub mail: marcin.fica@gmail.com).
Zdjęcia robione 2 dni temu, więc proszę wybaczyć opłakany wygląd zewnętrzny i bałagan w środku...jeszcze jest w śnie zimowym. Po umyciu wygląda duużo lepiej.
Przyczepa garażowana pod chmurką...i ciągle sucha;)
 
Znalazłem nową przyczepę,  więc zajrzy mi na szybkiej sprzedaży: NOWA CENA 18900
 
Uwaga!!: nie płakał po niej żaden Niemiec, nie używał jej żaden niemiecki manager tylko w weekendy...itp itd
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×