Jump to content
PRZEMEK1983

JAKI TO MODEL PRZYCZEPY ???

Recommended Posts

BUMERANG

Tabliczka z UN dotyczy tylko UN. To tylko po to, żebyś sprawdził czy masz / kupujesz właściwe UN. Do rejestracji nic Ci nie pomoże.

Zauważyłem, że tabliczka na ramie przykręcona jest wkrętami. Na bank nikt tak nie wypuścił z fabryki. Wszystkie oryginały są nitowane, ewentualnie klejone.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
48 minut temu, BUMERANG napisał:

Zauważyłem, że tabliczka na ramie przykręcona jest wkrętami. Na bank nikt tak nie wypuścił z fabryki. Wszystkie oryginały są nitowane, ewentualnie klejone.

 Moja oryginalnie jest na wkręty.

IMG_6880.JPG

Edited by Astrah (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BUMERANG
2 godziny temu, Astrah napisał:

 Moja oryginalnie jest na wkręty.

To coś nowego :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacek00
 Moja oryginalnie jest na wkręty.
IMG_6880.JPG.c4360f9907e97cba909fbccbe89cb1ad.JPG
I masz ją od nowości?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirmar

A tabliczka znamionowa nie powinna być przymocowana do ramy, albo chociaż innego stałego elementu przyczepy zamiast do plastikowej osłony, stanowiącej w tym przypadku element ozdobny? Sprawdziłem na szybko w google jak jest w innych Knausach Blue z taką osłona i nie widziałem tam u nich tabliczki w tym miejscu

Share this post


Link to post
Share on other sites
tantalos
6 godzin temu, mirmar napisał:

A tabliczka znamionowa nie powinna być przymocowana do ramy, ....

Chyba powinna....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil_K
4 godziny temu, tantalos napisał:

Chyba powinna....

Nie zawsze ... na ramie musi być nabity VIN.

W nowym Knaus'ie mam naklejaną na ścianie wewnętrznej ... tabliczka = naklejka :)

zresztą kiedyś w Oplu Vectr'ze też na słupku to była taka aluminiowa ale naklejka - wiem, bo przy mnie w salonie zmieniali (błąd w opisie wypuszczony z fabryki)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
14 godzin temu, BUMERANG napisał:

To coś nowego :hmm:

Uwierz mi że w trochę starszych samochodach i przyczepach takie przypadki są bardzo częste.

 

13 godzin temu, mirmar napisał:

A tabliczka znamionowa nie powinna być przymocowana do ramy, albo chociaż innego stałego elementu przyczepy zamiast do plastikowej osłony, stanowiącej w tym przypadku element ozdobny? Sprawdziłem na szybko w google jak jest w innych Knausach Blue z taką osłona i nie widziałem tam u nich tabliczki w tym miejscu

 W tym wątku jest tak samo i w dwóch przyczepach które oglądałem na żywo oprócz mojej też tak było. 

 

Edited by Astrah (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
W dniu ‎2019‎-‎02‎-‎10 o 14:05, PRZEMEK1983 napisał:

ale jak to możliwe że zarejestrowana jako bergland a to tabbert cuda jakies to dobry szcher macher a wiem że poprzedni własciciel zarejestrował ja jako pierwszy w kraju 

Tak siedząc trochę w sieci i bawiąc się danymi z tabliczki znamionowej  myślę że to jest właśnie Bergland a nie Tabbert. Adres jest holenderski , wyszukiwarka wyszukuje taką stronę -    https://www.berglandcaravan.nl/  

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz

Fizycznie Tabbert a papiery od Berglanda. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janusz110

Posrednio czuje się wywołany do tablicy bo to mój obecny model przyczepy, więc coś mogę opisać.

Rzeczywiście jest to TABBERT tylko rok mi nie pasuje bo u mnie rączki manewrowe są poziome,i nie ma malowania bocznego.Co do bakisty, też taką mam ( wersja mała) zakładam że oryginalnie.

UN też 1300 kg z tym że wszystkie wartości są nabite a nie ma tabliczki.

No ale z tabliczką znamionową ktoś pojechał po bandzie,powinna być w wejściu do środka przy progu i jest nitowana.Podejrzewam że nie znaleźli nr.na ,,ramie'' więc tabliczkę tam przykręcili.Srodek cóż mało zdjęć ale kuchnia ta sama tylko kolega nie ma loga przyczepy,lampy tylne oczywiście już z owych czasów bo oryginalnie są prostokątne,(leżą w przyczepie popękane) ja też mam inne.

I teraz masy z dow.rejestracyjnego: MW -849 kg. DMC-1100kg.

Nigdy nie byłem na wadze więc nie podam ile faktycznie sama waży: dlugosc przyczepy 510 cm, szerokość chyba 220cm.

Kolega niech zmierzy długość będzie + - wiadomo jakie MW i DMC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
18 minut temu, danielpoz napisał:

Fizycznie Tabbert a papiery od Berglanda. 

I tak niestety może być.

Edited by Astrah (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz

Może być też tak że to Tabbert zrobiony była pod inną marką.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
10 minut temu, danielpoz napisał:

Może być też tak że to Tabbert zrobiony była pod inną marką.

Oczywiście tak też może być. Marka dość egzotyczna , lata odlegle , mało informacji . Dlatego nie twierdzę że to na 100% jest jakiś przekręt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983

jutro ja zmierze i napisze ale pytałem w stacji przegladow i powiedziano mi ze jak to jest przekret i go jakby ujawnie to moga mi zabrac przyczepe do wyjasnienia llub wogole ja zabrac i ze lepiej nic juz nie robic albo oddac albo jezdzic. Podobno przyczep kempingowych tak nie waża.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...