Jump to content
PRZEMEK1983

JAKI TO MODEL PRZYCZEPY ???

Recommended Posts

kalapan

To  Tabbert Princess 1980 . Ale może być również Tabbert Comtesse 1980.

 

Tabbert-Princess-80.jpg.cc0d41e0e8712641d8b2e54aafe8ab01.jpg

 

Tabbert-Comtesse-80.jpg.56dfc6a4e6a542801c2c9020fa0f0396.jpg

 

 

Edited by kalapan (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr
27 minut temu, PRZEMEK1983 napisał:

wiem że koszt rzeczoznawcy około 500 zł

i byłoby po sprawie tak mi sie wydaje dopytam

Oj to nie jest takie łatwe, a czasami nawet niemożliwe. Bez homologacji producenta nic nie zrobisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983
22 minuty temu, BUMERANG napisał:

Skopiuj sobie zdjęcia z linku, który podesłałem wcześniej. Będziesz miał podkładkę, że to Tabbert. Może się przydać.

no bede walczył napisze do tabbert z tego co wyczytałe to chyba podchodzi pod firme knauss zadzwonie dopytam napisze zobaczymy co wyjdzie 

jeszcze jej nie przerejestrowałem wiec może mi sie uda 

jak coś to bedzie przykład że sie da

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BUMERANG

A co z numerem VIN na ramie ? Widziałeś go, pasuje do DR ? To podstawa przy zakupie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983

no i tu jest tak że numer na tabliczce znamionowej jest taki sam jak na ramie wszystko sie zgadza

 nie zgadza sie  model i typ przyczepy bo to nie bergland tylko tabbert 

jest hamulec najazdowy na ktorym jest tabliczka znamionowa do 1300 kg

 

napisze do tego tabberta moze przyslą mi za odpłata tabliczke znaminowa pojade na stacje przybija mi ja do ramy wybija nowe numery pojade do urzedu komunikacji i po sprawie 

chcialbym zeby tak bylo

Share this post


Link to post
Share on other sites
kalapan

W Twojej przyczepie rączki manewrowe  tak z przodu jak i z tyłu są montowane pionowo, ale w rocznikach 1981 właśnie tak je montowano. Więc może to być rzeczywiście rok 1981.

 

Tabert.thumb.jpg.aed01ec01f4e55e6aaf7935cad7bd49d.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983

właśnie oglądając zdjecia też na to zwróciłem uwage i wszedzie były  poziomo a tu pionowo wiec rok sie zgadza win sie zgadza tylko to nie bergland tylko tabbert 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BUMERANG

Czy to Bergland czy Tabbert to mało istotne. Nie zgadzają Ci się masy i to jest problem. Gdyby masy były ok. można by założyć, że Bergland puścił coś na licencji Tabberta etc.

W przyczepie jak rozumiem nie ma żadnych oznaczeń Tabberta. Jak by masy się zgadzały to mógłbyś to spokojnie rejestrować.

Hamulec najazdowy masz oryginalny i masy na nim są ok. 

Może poprzedni właściciel zrobił wałek z masami, żeby móc ją holować swoim autem :niewiem: 

Przyglądnij się jeszcze dokładnie numerowi nabitemu na ramie czy wygląda na fabryczny. W 81 to już chyba nabijano maszynowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kalapan

Ta twoja też nie ma oryginalnej bakisty.W oryginale były one duże - pewnie się rozleciała i ktoś zamienił z innego modelu.

 

Tabert2.thumb.jpg.ff705e1a3df630046f4894cbcc638827.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983

tabliczka znamionowa na hamulcu najazdowym byla zamalowana czarna farba ze dwa dni temu ja odkrylem tak jak reszta ramy nie zamalowana byla tylko tabliczka znamionowa ramy numery wydaja sie byc ok ale jeszcze sprawdze na stacji kontroli pojazdow moze cos podpowiedza zrobie zdjecie zamalowanej tabliczki tego hamuca zdrapie litery i wstawie na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983

to tabliczka z hamulca

20190210_153059.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
BUMERANG

To tabliczka z danymi UN. Masz pewność, że ta przyczepa ma DMC między 1100, a 1300 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
markb
3 godziny temu, kalapan napisał:

Ta twoja też nie ma oryginalnej bakisty.W oryginale były one duże - pewnie się rozleciała i ktoś zamienił z innego modelu.

 

Tabert2.thumb.jpg.ff705e1a3df630046f4894cbcc638827.jpg

 

http://www.caravan-museum.de/Hersteller_A_-_Z/Tabbert/Tabbert_1980/tabbert_1980.html      tu jest mała bakista 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Ja miałem takiego Tabberta Princessa DMC było tam 900kg.

 

DSC06578.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRZEMEK1983

ta tabliczka z hamulca jest nitowana a ta znamionowa przykręcana na śrubki ta z hamulca najazdowego może być podstawa wystawienia właściwej tabliczki znamionowej przez producenta

i czy na przeglądzie rejestracyjnym przyczepa jest ważona . Bo tego nie wiem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...