Skocz do zawartości

Potrzebuje pomocy w ocenie kip 45


Tomekomor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym kupic pierwsza przyczepe niestety jestem kompletnie zielony. Wybór padł na kip 45tlb. Problem w tym że mam do sprzedającego ponad 400 km. Pomożecie w ocenie? 

https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-kip-45tlb-CID5-IDxsrRd.html

I zdjęcia od sprzedajacego

image_3-4.jpg

image_1-4.jpg

image_2-4.jpg

image_0-4.jpg

image_0.jpg

image_1-1.jpg

image_2.jpg

image_0-5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię KIPy - ten na pewno ma zaniżoną masę własną jak i DMC . 1000 DMC to ja mam w Adrii 380. Ten Kip ma minimum 1200 kg ,ale bliżej 1300 kg. Jeżeli jesteś zainteresowany sprawdź papiery i tabliczki znamionowe - bo wg. mnie nie ma tam zgodności.

 

400km to nie problem by kupić suchą, szczelną i zadbaną cepkę ;)

Edytowane przez rumpel (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmc tego kipa to 1200kg, mam bardzo podobny model, tu https://kipcaravans.nl/kip-brochures/ są dokumenty w których podają (w tabelach) wszystkie dane

Wytłumaczy mi ktoś z czym się wiąże zanizanie dmc? Bo rozumiem że w razie ważenia przyczepa nie może ważyć więcej niż dmc?
Poproś o zdjęcie tabliczki znamionowej, tam są podane wagi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem tego KIPa dla forumowicza, który go odpuścił od strony formalnej. Sprzedający ponoć nie chce go zarejestrować, a kupujacy nie chciał 2x "robić Polskę" by ściągnąć. 

Abstrahując od powyższego przyczepą jest sucha na tą chwilę. Miała naprawiany prawy przód. Ogólnie wszystko trzyma się kupy, buda daje perspektywę używania. 

Na minus są liczne uszkodzenia wizualne wnętrza. Dziury po śrubach, naklejkach, obicia... Jest tego sporo. Kurz i brud pomijam, to łatwo ogarnąć. 

Z zewnątrz jest znacznie lepiej. Wygląda na prawdę schludnie. 

Opony do wymiany, rocznik 2001. Mimo, że wizualnie źle nie jest.