Skocz do zawartości

Pierwsza przyczepa do 13000 zł


Blautek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zamierzam kupić pierwszą w życiu przyczepę z przeznaczeniem na wypady wędkarskie, mój budżet to 13000 zł.

Jako że jestem zielony w tym temacie to proszę forumowiczów o pomoc :)

Wymagania:

-3-4 osobowa

-woda ciepła/zimna 12v/gaz

-umywalka 12v

-kuchenka (wystarczy 1 palnik)

-ogrzewanie gaz/12v

-lodówka gaz/12v (zamrażalnik nie jest potrzebny)

-mała łazienka z prysznicem (nie będzie korzystane z wc ponieważ na łowisku jest wc chyba że awaryjnie :) )

-moskitiery

 

ogólnie rzecz biorąc chcę mieć wygodne miejsce do spania na 2-3 dniowym wypadzie wędkarskim i nie potrzebuję luxusów.

I na co zwrócić uwagę przy oglądaniu? Co jest rzeczą dyskwalfikującą z automatu przyczepę a co jest dopuszczalne?

Co polecacie? najlepiej polska południowa.

znalazłem takie propozycje: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-przyczepe-swift-corniche-16-4-CID5-IDwa4JB.html#0f889e4735

https://www.otomoto.pl/oferta/bailey-raty-kredyt-ciepla-woda-wc-prysznic-namiot-ID6ArcXc.html?

 

 

Edytowane przez Blautek (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej kwocie to tylko Angielka wchodzi w grę. Musisz popatrzeć żeby sucha była. Ściany, półki, patrz żeby zacieków nie było i podłoga twarda była..choć w tej kwocie to trzeba będzie mieć szczęście coś znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kriss1984 napisał:

..musisz popatrzyć żeby sucha była. Ściany pułki pacz żeby zacieków nie było i podłoga twarda była..

I dobrze obwąchaj. Jak poczujesz stęchliznę albo choinki zapachowe to uciekaj.

Te z  linków po za tym, że pierwsza nie ma klapy od schowka akumulatora to na pierwszy rzut wyglądają nie najgorzej. Ale zdjęcia mocno poglądowe. Poproś o dodatkowe zdjęcia, a najlepiej oglądnij na żywo jak są niedaleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, jacekzoo napisał: