Jump to content
Sign in to follow this  
1pawel

Podróżowanie mini camperem po Skandynawii

Recommended Posts

1pawel

Witajcie,

Jestem studentem piszącym właśnie pracę dyplomową na Akademii Leona Koźmińskiego. Praca jest badawcza, ma na celu zidentyfikowanie i potwierdzenie potrzeb współczesnych podróżników, przeanalizowania czy nowe środki podróżowania i kierunki mają rację bytu i czy mogłyby znaleźć zainteresowanie.
Mam w związku z tym do Was prośbę o wypełnienie krótkiej ankiety, w której zbieram informacje o tym co Was interesuje, na co zwracacie uwagę.
Link do ankiety: https://minicamper.webankieta.pl/
Będę zobowiązany za pomoc. Osobiście też jestem ciekaw czy mój pomysł na podróżowanie, który realizuję od lat, jest dla Was interesujący.

pozdrawiam
Paweł

misiek535

Jesli myslisz o stworzeniu czegos w rodzaju sieci - wynajmu , to powiem szczerze, ze pomysl calkiem ciekawy, coprawda adresowany glownie dla mlodych ludzi, par, chcacych w miare szybkim tempie podrozowac-zwiedzac. Skandynawia ciekawy i dosc modny ostatnio kierunek - polecam i pozdrawiam m 

Pierzasty

Trochę dziwne ostatnie pytanie jak na to forum-" czy wypożyczysz kiedyś minicampera, aby wybrać się nim w podróż...", bo w przypadku tego forum, kiedy prawie wszyscy mają swoje mobilne domy (czy to kampery , czy przyczepy), raczej trudno będzie uzyskać odpowiedź : tak wywypożyczę... :)

chris_66

Cała ankieta to badanie rynku pod wypożyczalnię. Słabo to wygląda.
A posiadanie i wypożyczanie nie wykluczają się. Sam mając budę 1-2w roku pożyczam kampera, bo po prostu jest wygodniej polecieć gdzieś daleko niż tam jechać.