Jump to content
Voku

Małe miejskie auto

Recommended Posts

oko21
19 minut temu, Voku napisał:

Każde ma swoje bolączki. Psują się wszystkie mam w firmie VW i co chwila coś z nim jest nie tak więc reguły nie ma. To samo z Seatem nowe auto a ciągle coś mi dolega.

Nie mój typ, ale dzięki.

Mam 206 i i rozważam tez 207, choć nie powiem że już mi się trochę francuzy obyły.
 

Punto mówisz? Czemu kicha twój już nie jeździ :P Koło ciebie jest Punkciak może byś się wybrał ze mną bo jak to do motoryzacji 2 lewe ręce :D a co 4 lewe ręce to nie dwie :P

 

Przydało by się przejechać ty 77KM ciekawi mnie czy jest duża różnica między tymi silnikami 1.2 65KM a 1.4 77KM

Różnica będzie, chociaż nieduża. Jest to jednak tylko 12KM. O ile jednak 1.2, według mnie, jesteś nieporozumieniem do tego auta, to ten 77KM już w mieście daje radę. 

Nie wiem skąd jesteś, ale na pewno gdzieś blisko masz jakiś komis a oni mają jakieś GP 77KM. Zawsze można udać zainteresowanie i się przejechać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Kiedyś Astra G miała 1.2...i jeździła.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr
12 minut temu, Commander napisał:

Kiedyś Astra G miała 1.2...i jeździła.

Dzisiaj też jeździ, pierwszy samochód jaki kupiłem synowi to Astra F 1.4 chyba jedno z najlepszy aut Opla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
r@f@l

witam
mam pytanie do posiadaczy Grande Punto .
jestem posiadaczem GP 1.2 benzyna z 2006 r. za kilka miesięcy czeka mnie trasa 1800 km i mechanik postraszył mnie że najlepiej byłoby wymienić uszczelkę pod głowicą ponieważ jak on twierdzi przy przebiegu ponad 100 tyś. może być problem z tą uszczelką przy takiej trasie.
nie wiem co zrobić bo koszt wymiany będzie dużo a nie chcę się ładować w niepotrzebne koszta , może ktoś z tutaj obecnych miał kiedyś problem z uszczelką pod głowicą w GP ?
dodam że auto jest regularnie serwisowane , nie bierze oleju , przebieg 118 tyś , rozrząd wymieniany przy 90 tyś , jak dotąd odpukac zero problemów
jak można proszę o radę

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Zmienić mechanika Ci radzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21

Popieram Cezarra. Mechanik chyba nie bardzo wie co mówi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Pewnie on sam chce wymienić tą uszczelkę za odpowiednią kasiorę :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZBYCH1234

To akurat jest najprostszym rozwiązaniem zmienić mechanika ja bym wszedł na forum fiata znalazł  ten silnik i poczytał być może ten silnik ma taki mankament  w ten sposób można oszczędzić wielu kłopotów,  tym bardziej  jak wybiera się w dłuższą drogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
r@f@l

dzięki za odpowiedzi . też tak myślałem
przeszukałem cały internet i nigdzie nie znalazłem nikogo kto miałby kłopot z uszczelką pod głowicą przy takim przebiegu

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21
3 minuty temu, Cezarr napisał:

Pewnie on sam chce wymienić tą uszczelkę za odpowiednią kasiorę :>

Pewnie tak. 

Z benzyniaków Fiata, miałem UNO 1.4 70KM, Punto II FL 1.2 60KM, Grande Punto 1.4 16V 95KM. Wszystkie do przebiegu ok. 160 - 180 tys. km. Żaden nie wymagał wymiany uszczelki pod głowicą przy takim przebiegu. To są proste i dość wytrzymałe silniki FIRE. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
r@f@l
Pewnie tak. 
Z benzyniaków Fiata, miałem UNO 1.4 70KM, Punto II FL 1.2 60KM, Grande Punto 1.4 16V 95KM. Wszystkie do przebiegu ok. 160 - 180 tys. km. Żaden nie wymagał wymiany uszczelki pod głowicą przy takim przebiegu. To są proste i dość wytrzymałe silniki FIRE. 
zgadzam się , na parę rzeczy można ponarzekać w fiacie ale na pewno nie na silnik. wiem że długimi odcinkami będę jechał z prędkościami powyżej 100 km/h ale bez przesady żeby wymieniać odrazu uszczelkę ale odkąd on mi powiedział o tej uszczelce to siedzi mi to w głowie bo wolałbym uniknąć niepotrzebnych kłopotów.
dzięki jeszcze raz za odpowiedzi i pomoc będę miał spokojniejszą głowę

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21

Jeżeli go nie katujesz na co dzień, to nie ma się czego obawiać. Jak by co, wał na priva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

i

3 minuty temu, oko21 napisał:

Jak by co, wał na priva.

Jesteś tym mechanikiem od wymiany uszczelki 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
r@f@l
Jeżeli go nie katujesz na co dzień, to nie ma się czego obawiać. Jak by co, wał na priva.
nie katuje , spokojna jazda bez szaleństw , zresztą to 1.2 tak więc raczej nie ma jak poszaleć i tak jak pisałem wcześniej wszystko robione na czas

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
oko21
7 minut temu, Cezarr napisał:

i

Jesteś tym mechanikiem od wymiany uszczelki 😉

A czytałeś moje wcześniejsze posty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...