Skocz do zawartości
Piotr Czarnota

uwaga na oszustwo

Rekomendowane odpowiedzi

Piotr Czarnota

Witajcie

Jestem nowy w społeczności karawaningu, chociaż od dzieciaka taka forma wypoczynku najbardziej mi odpowiada i ją uprawiam.

Właśnie chcę  zamienić namiot na przyczepę. Dlatego szukam i wydawało mi się, że znalazłem wymarzoną.

Jednak to by było zbyt piękne, żeby było prawdziwe , no i to jednak było fałszywe.

Uwaga na ogłoszenie:

https://gratka.pl/motoryzacja/przyczepa-kempingowa-tabbert-t-at-b-l400td/oi/8635481

Pozdrawiam Piotr

ps. Do zobaczenia na Kempingach lub polach namiotowych 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
jacek00

Typowy przekręt nigeryjski. Pewnie koleś chcę abyś wpłacił pieniądze, bo jest za granicą i przyczepę Ci dostarczy?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Piotr Czarnota

Dokładnie tak, ucichł, jak zaproponowałem, że znajomi z Norwegii podjadą i sprawdzą przyczepę.

Dzięki Bratu zachowałem czujność, zaczęliśmy sprawdzać spedytora, który już ma przyczepę zapakowaną do wysyłki:  www.delivered-it.net

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Pjoter

A co się skłoniło że w ogóle zadzwoniłeś tam?

Ogłoszenie pisane z translatora, dane techniczne z kosmosu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
jacekzoo

A ja bym zaryzykował :hmm: może faktycznie okazja

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Piotr Czarnota

Napisałem na formularzu portalu, że jestem zainteresowany ogłoszeniem. Telefon nie odpowiadał. Odpowiedzieli ma maila i chcieli, żeby wpłacił kasę w depozyt firmy spedycyjnej (której nie ma) i przyczepa zostanie dostarczona na ich koszt, a jak mi się nie spodoba, to kasę oddadzą.

Jak pisałem , gdy zaproponowałem odwiedziny znajomych i sprawdzenie przesyłki - umilkli, więc to jednak nie okazja.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
jacekzoo

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Tomii