Skocz do zawartości

Jeep Grand Cherokee 2015/16 5.7 HEMI


Kamil_K

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 rok później...

Z tego co wiem to HEMI mają elektryczne wentylatory. Hydrowentylator był w GC ale z silnikiem diesla od MB.

Latem zeszłego roku z przyczepą na podjazdach w Cro temperatura oleju nie przekraczała 110 stopni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bw81 napisał:

Z tego co wiem to HEMI mają elektryczne wentylatory. Hydrowentylator był w GC ale z silnikiem diesla od MB.

Latem zeszłego roku z przyczepą na podjazdach w Cro temperatura oleju nie przekraczała 110 stopni.

 

Jeep miał hydrowentylator w hemi. Dodge miał elektryczny. Wk i xk w 4.7 i 5.7 mają hydro. Wczoraj w górach  z ogonem miałem 105 wody. ..... Hmm ciekawe jak mają inni ale interesuje mnie  z hydro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WK być może ale WK2 jeśli się nie myle ma elektryczny wentylator.

W sumie dla mnie istotnym parametrem jest temperatura oleju a nie wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, bw81 napisał:

WK być może ale WK2 jeśli się nie myle ma elektryczny wentylator.

W sumie dla mnie istotnym parametrem jest temperatura oleju a nie wody.

Nie mam pojęcia jak w wk2. Pewnie tak jak mówisz . A sprawdzałeś temp wody?oleju mam 105/107

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura oleju oscylowała w granicy 105-110. Wskaźnik wody cały czas w środkowym położeniu. Temperatura napędu 75-85 stopni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Bob Duży napisał:

Dzięki będę wdzięczny bo jestem ciekaw jak to się m w hemi z elektrykiem.teraz właśnie serpentynami na Karpacz ale solówka to 50-60 w górę i yemp 100-105

nie wiem jak w V8 ale w cztorocylindrowym dieslu takie strome krótkie podjazdy nie powodują dużego wzrostu temperatury.

u mnie dopiero wjazd z budą na lodowiec ponad 2500 mnpm czy długotrwały podjazd na autostradzie w 34 stopniach jak trzymałem 95 na tempomacie spowodował wzrost.

woda max 105 olej max 125 .

ciekawe jak było by w takich warunkach w silniku benzynowym V8 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozmawiałem przed momentem z kumplem ale ma ciut  starszego mój 09 a jego 06 i mówił że z buda wychodzi ponad pion a solówka też do pionu dobija. Rok jeDzilem bez klimy a co za tym idzie bez sprężarki więc i mniej sprężarka obciążała układ. Więc temp była widocznie niższa. A w górach nie byłem więc nie wiem... Suzu diesel zawsze miał mniejsze straty cieplne dłużej się nagrzewał i mniej przegrzewał niż benzyna. Normalnie jadąc mam do 98+99 st a na tych pagórkach z prędkością 50-60 pod góry no... Mały przepływ przez chłodnice.

Edytowane przez Bob Duży (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.