Jump to content
Sign in to follow this  
Kamil_K

Jeep Grand Cherokee 2015/16 5.7 HEMI

Recommended Posts

Kamil_K

Szanowni :)

na ile to możliwe, bez zbędnego nabijania postów ;)

Czy ktoś z forumowiczów ciąga budkę autkiem j/w

Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi wersja po lifcie 2015/16 rok?

zasadniczo może być WK/WKII - silnik się znacząco nie różnił :)

jestem z „jeep’niętych” 

wiem co to znaczy ciągać ciężkim niepraktycznym autem

 

Potrzbuje kilka odpowiedzi od kogoś kto używa lub używał takiego Jeepa osobiście :)

Może być na PRV ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz
Posted (edited)

Ja jeździłem a Dominik nadal jeździ. 

 

Edit. Pomylka, mi chodziło WK z 2006r.

Edited by danielpoz (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil_K

Daniel Prv poszło :)

o którym Dominiku myślisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrs

Kamil jak się czegoś dowiesz to napisz w tym wątku bo samochód ciekawy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

O taki chodzi?

 

Jeep.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil_K

@Cezarr dokładnie :)

 

@vrs zbieram informacje

 

Wiadomo, że najłatwiej o auto z US ... z przeszłością tutaj różnie bywa, ale akurat mam znajomego (Dobrego) który od lat auta ściąga więc coś się wymyśli, żeby było warte zainteresowania.

czytam wątek nt. wyboru auta itd.

Pick-up'a właśnie przerabiamy drugi sezon, jest świetny ale ma też pewne mankamenty.

Jeep'y bardzo lubię :) mam jednego do błota więc jakiś do miasta by nie zaszkodził

Boję się, że w perspektywie 3/4 lat, kraje zachodnie "populistycznie" zakażą wjazdu Diesli do miast ... 

 

Zasadniczo najważniejszy aspekt to faktyczne zużycie paliwa z budką, oraz koszty eksploatacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Ja tym autem holowałem raz lawetę, ale to chyba za mało aby dać opinię 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil_K

Cezarr, akurat wiesz bardzo dobrze, że laweta cięższa jest mniejszym obciążeniem dla auta niż budka ...

Amarok z lawetą śmiga idealnie ale dopiero budka stawia mu opór (powietrza :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Kamil ja nie wiem o co Ci tak dokładnie chodzi...

Auto waży ok. 2300 kg na pusto. Do tego ma jakieś 360 KM. Nowszą skrzynię niż w WK. To przepraszam ...co ma być nie tak z holowaniem budy którą pociągnie Passat TDI...z każdej wsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil_K

Wszystko będzie w porządku :)

ma 385KM w nowej wersji, nie ukrywam że przy takim aucie (skoro go rozważam) zużycie paliwa nie jest najważniejsze ale ogólne koszty eksplatacji już tak ...

Znajomy strasznie mi odradza V6 3.6L ale im dłużej czytam tym bardziej się zastanawiam czy jednak 285KM nie wystarczy a zarówno paliwo jak i przeglądy a przede wszystkim cena zakupu są znacznie atrakcyjniejsze :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacekzoo
1 minutę temu, Kamil_K napisał:

cena zakupu są znacznie atrakcyjniejsze :):)

 

Myślę że nie bez powodu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil_K

@jacekzoo ... no właśnie niezmiennie czytam i czytam

W przypadku Wranglera silnik 3.6 zbiera bardzo dobre opinie ... ale cóż temat dopiero na po wakacjach więc dalej będę czytał ... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz

Silnik 3.6 wcale nie jest zły tylko w zestawieniu z 5.7 wydaje się być skromny. Jeśli cena zakupu nie jest drastycznie większa to wybór jest oczywisty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Z tego co kojarzę to silnik 3,6 występuje w 3 odmianach. Ta o mocy 303 lub 305 wg innych źródeł jest ok.chyba ma jeszcze pośredni wtrysk, czyli łyknie gaz. Moment ma grubo ponad 400. To silnik który wyparł 4,7.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bw81
12 godzin temu, Kamil_K napisał:

Wszystko będzie w porządku :)

ma 385KM w nowej wersji, nie ukrywam że przy takim aucie (skoro go rozważam) zużycie paliwa nie jest najważniejsze ale ogólne koszty eksplatacji już tak ...

Znajomy strasznie mi odradza V6 3.6L ale im dłużej czytam tym bardziej się zastanawiam czy jednak 285KM nie wystarczy a zarówno paliwo jak i przeglądy a przede wszystkim cena zakupu są znacznie atrakcyjniejsze :)

 

Silnik 3,6 V6 miałem w Chryslerze Town & Country. Śmigał z moim Knausem bez problemów. Brakowało mi tylko 4x4. A masa Towna i Jeepa GC nie różni się znacząco.

Teraz mam 5.7 V8 Hemi i dzwięk jest genialny, przyspieszenie rewelacja...ale jak jak się zastanowić na chłodno to 3,6 robił te samą robotę tylko ciszej...mniej dostojnie ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...