Skocz do zawartości

Nowy holownik jeep grand cherokee 2001r


jacekzoo

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, ZBYCH1234 napisał:

Stabilność będzie lepsza od każdej osobowki. To oczywiste. 

Nie jestem taki pewny ,tym bardziej auto ma być używane zimą.

Ludzie, bez przesady. Te auta są stworzone do ciągania przyczep. I to większych i cięższych niż moja buda. Jakoś nie sądze że amerykanie znani z lubowania się do ciężkich przyczep odstawiają jeepa i podpinają do focusa 1,6, bo jeep buja. No nie rôbcie jaj

2 minuty temu, maarec napisał:

Tanio to Ci ten zimowy karawaning nie wyjdzie. Czego się jednak nie robi dla rodziny :)

 

A czy kiedykowiek powiedziałem że chce tanio? :D 

Zwłaszcza że zaczynam budę uzbrajać w zimowe zabawki, na pierwszy strzał duocontrol, jak ładowność pozwoli to chce bojler gazowy, później solary itd itd 

Edytowane przez jacekzoo (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jacekzoo napisał:

 

A czy kiedykowiek powiedziałem że chce tanio? :D 

 

Prawdopodobnie gdzieś tam w listopadzie czy grudniu tworząc plan zimowego holownika :). 

dalej jest raczej tanio, pomyśl co by było jakbyś kupił ulepa - Twoja sztuka była przecież wymacana i kupiona jako igła do kosmetyki.

p.s Durango 2017 i nowsze też tak buja jak na statku? 

Edytowane przez maarec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maarec napisał:

 

p.s Durango 2017 i nowsze też tak buja jak na statku? 

Durango ma zupełnie inną konstrukcję zawieszenia, niezależne i wielowahaczowe  więc powinno zachowywać się o wiele lepiej od WJ-ta, ale to tylko moje teoretyczne rozważania;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam że wielowahaczowe zawieszenie jest najlepsze do holowania przyczep :]

EDIT: wielowahaczowe, pneumatyczne. :]

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę jedna i druga konstrukcja ma swoich zwolenników. McPerson to taki prawie wielowahacz ;). Pewnie tez zależy od danej implementacj. Nie wiem co z tylu ma 2-3 letni TLC ale jechałem za takim ostatnio i bujał się jak statek na falach. Aż mi przeszła ochota na posiadanie takiego.

EDIT: poprzedniego posta napisałem z uśmieszkami bo ja mam akurat takie zawieszenie a wiadomo że każdy swoje chwali. Nie zmienia to jednak faktu że D3 jest już 4 czy 5 samochodem którym holuję przyczepy i jak dotąd najlepszym.

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, vrs napisał:

Z tego co kojarzę jedna i druga konstrukcja ma swoich zwolenników. McPerson to taki prawie wielowahacz ;). Pewnie tez zależy od danej implementacj. 

W Zukach też jest wielowahacz. 

35 minut temu, vrs napisał:

Nie wiem co z tylu ma 2-3 letni TLC ale jechałem za takim ostatnio i bujał się jak statek na falach. Aż mi przeszła ochota na posiadanie takiego.

 

Jak widzę cenę 400tys w górę też mi przechodzi ochota?

37 minut temu, vrs napisał:

 

EDIT: poprzedniego posta napisałem z uśmieszkami bo ja mam akurat takie zawieszenie a wiadomo że każdy swoje chwali. Nie zmienia to jednak faktu że D3 jest już 4 czy 5 samochodem którym holuję przyczepy i jak dotąd najlepszym.

Bo auto jest całkiem ok. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, jacekzoo napisał:

Czad ?:D 

Od tego słowa się zaczyna... Potem przychodzi +6” na LA, Line-X albo Raptor, Simexy albo Mickey Thompson, ledbar, bagażnik z kołem na dachu i to wszystko nawet nie będziesz wiedział kiedy ?

9 godzin temu, Commander napisał:

Fajne ale ciężkie...

DMC 750. Czyżbyś podejrzewał że PT sobie nie poradzi? ?? Od razu mówiłem żeby szukać HO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 3.01.2019 o 17:15, jacekzoo napisał:

Jest już zagazowany, zabawka może spalić, nie będzie służył do trzepania kilometrów, do tego mam cytryne. Tylko w sumie cena gazu w v8 a ropy u mnie w 2L wychodzi na to samo.  

 

Masa własna ponad 1800, dmc 2495, dmc przyczepy też wbite 2495. Po 1,33 wychodzi 1875. Masy zespołu pojazdów nie ma podanej :yay: to nie durnowaty francuz

A dlaczego przeliczasz 1,33 skoro Twój Jeep ma napęd 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.