Skocz do zawartości

Zakup przyczepy 2+2, prośba o ocenę


focusgr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Nie jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o przyczepy bo miałem już starego Knausa, z którym parę tys km w dwa lata zrobiłem. Bakcyl został złapany i przyszedł czas na coś nowszego na dłużej.

Moje wymagania: nie starsze niż 2004 (zależy mi na nowszym wyglądzie mebli, lodówek itp a to chyba taki przełomowy rok), DMC do 1300 (nie chcę Viatolla, a auto ma DMC 2160), im mniejsza tym lepsza, ale muszą spać wygodnie 4 osoby, namiot mi nie potrzebny, za to rozwijany daszek byłby mile widziany, a optymalnie byłoby gdyby były tez relingi i drabinka żeby wrzucić kajak na dach.

Planowany budżet został określony na 30 tys. Nastawiłem się na marki Knaus lub Fendt, ale.... z racji że dużego wyboru nie ma, przeglądam wszystko i trafiłem na takie ogłoszenie.

1.

https://www.otomoto.pl/oferta/caravelair-antares-style-family-6-osobowa-2018-rok-dl-w-srodku-470-cm-ID6BAaRR.html

Może ktoś z okolic Kielc jest w stanie to coś zweryfikować, a może widzicie już coś po zdjęciach. Układ wnętrza dla mnie super hiper.

Podejrzanie wygląda mi lewy górny narożnik (przód) przy listwie, i inna dolna listwa też lewa strona przed kołem.

Budżet przekroczony, no ale gdyby za te pieniądze było coś 10 lat nowszego niż marka premium to czemu nie.

2. Oglądałem tą:

https://www.otomoto.pl/oferta/fendt-fendt-420-qf-z-namiotem-zarejestrowany-w-pl-ID6ATmU9.html

i nie jestem pewien czy to dobry układ dla czterech osób, poza tym brak dostępu do luku bagażowego z zewnątrz.

3. Myślę nad tą:

https://www.otomoto.pl/oferta/hobby-450-de-luxe-ID6ByXJo.html

ale starsza niż zakładałem i jakoś Hobby mi nie leży.

4. Kusi mnie jechać po tą:

https://www.otomoto.pl/oferta/weinsberg-caraone-390-qd-hobby-fendt-2015-rok-wc-prysznic-kuchenka-lodowka-ID6BvEzs.html

bo też "nowa", ale czy nie za ciasna i przy nawet starszym fendtcie trochę tandetna w środku.

5.A ta ma niby wszystko co mi potrzeba: