Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich forumowiczów jestem totalnie "zielony" ale zawsze bardzo chciałem spróbować karawaningu i w końcu po kilku tzw.allach oraz "walkach" z moją lepszą  połówką w końcu coś zarysowuje się (na razie mgliście) 

proszę o pomoc w ocenie przyczepy która bardzo mi się podoba wizualnie:

będę wdzięczny za każdą uwagę 

https://www.otomoto.pl/oferta/fendt-diamant-590-klimatyzacja-bardzo-ladny-ID6BxB4z.html#0e8e46bc51

serdecznie pozdrawiam 

Opublikowano

Rasowa cyganka, tzn po cyganach. Standardowo duże okna i brak kibla, dodatkowo rozkradziona nawet z firanek i materacy. Zapewne zjechana jak koń po westernie

Opublikowano

Jednak ten Fendt to dobra marka jest, prawie nie widać że ktoś w niej 10 lat mieszkał . I mało jeżdżona...

aha i dzień dobry

Opublikowano (edytowane)

Przyczepa powinna mieć kibelek mniej więcej tego typu zainstalowany na stałe 

https://www.thetford.com/product/c402c-cassette/

i pamiętaj, nie ma okazji. Jak jakaś przyczepa średnio kosztuje 45k z tego rocznika i producenta to nie ma bata żeby ktoś sprzedał taką przyczepę, dobrą, za 35k

ceny oczywiście przykładowe

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, ALDZIEZA napisał:

i już mi się to forum podoba 

dzięki za szybką ripostę :)

Faktycznie budżet w miarę zacny. Jednak pamiętaj, że on nie gwarantuje Ci że trafisz szybko coś w pełni sprawnego. Jak poczytasz forum to zorientujesz się ,że polski rynek jest specyficzny, czytaj zły, przesiąknięty okazjami , które nie istnieją. Teraz mam trochę droższą budkę, udało mi się szybko znaleźć, ale wcześniej szukałem przyczepy do 30tyś i powiem Ci- nie było łatwo. Obejżałem 10-tki przyczep zarówno od handlarzy, prywatnych osób , które były w złym stanie. Poczytaj dobrze wątki o kupowaniu przyczep. Dobrze, że trafiłeś na forum przed kupnem, być może zaoszczędzisz pieniążki i nerwy . Niektórzy nie mieli tyle szczęści np. ja :-] .