Jump to content
Sign in to follow this  
szantymen

Zbiorniki LPG do przyczep i kamperów

Recommended Posts

szantymen

Witam 

Wprowadzamy na rynek instalacje LPG do kamperów zamiast butli wymiennych. 
Produkt nie jest tani w porównaniu do zwykłych zbiorników samochodowych, ale bezpieczny. 
Na razie na stronie dwie propozycje inne do zamówienia. Więcej na 
Zbiorniki LPG

Pytania proszę na email allcamp.lodz@gmail.com lub telefonicznie 601329836.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kmtaxi

Ta oferta trochę sugeruje, że zbiorniki samochodowe nie są bezpieczne, a problem tkwi gdzie indziej.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Tylko te zbiorniki muszą mieć parownik skoro podają gaz w fazie lotnej, chyba że działa to jak zwykła butla gazowa 🤔

Edited by Cezarr (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zundapp600
2 godziny temu, kmtaxi napisał:

Ta oferta trochę sugeruje, że zbiorniki samochodowe nie są bezpieczne, a problem tkwi gdzie indziej.

 

Wiadomo że w kasie. Od kilku lat mam butlę Lpg w przyczepie ( nie tylko ja ) i nie widzę żadnych problemów. Butla jak butla co tam można zmienić ? Oczywiście trzeba wykonać prostą "modernizacje" zaworu, ale to potrafi każdy 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
adaml61

Zbiornik samochodowy, przy montażu wygina się smok wielozaworu do góry ,aby brał fazę lotną , parownik nie potrzebny ,kwestia zastosowania reduktora ,do indywidualnego rozwiązania , W tych pokazanych zawory bezpieczeństw wbudowane na stałe , i przyłącze pod zwykły reduktor , dla tych co nie umieją pokombinować , cena z kosmosu .Butla do widlaka ma smok , wygląda jak normalna ,montuje się ją w odpowiednim położeniu , też nie potrzebny parownik , mimo fazy ciekłej , sprawę załatwia blos .

Share this post


Link to post
Share on other sites
adaml61

Jeszcze jedna kwestia ,przy zbiorniku samochodowym obudowa zaworu jest skonstruowana tak ,zeby  w razie wycieku gaz wyprowadzić go poza pojazd .Prz zbiorniku jak butla nie ma takiej możliwości , wypuszczony gaz zostaje w pojeżdzie i bum gotowe , przy walcowym taka możliwość istniej .Proste takiej bombki jak pierwszy zbiornik bym nie zaryzykował . Bezpieczeństwo zbiornika samochodowego jest na wiele wyższym poziomie , i za pół ceny .Dla niedowiarków polecam filmik

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
szantymen

Są to butle zupełnie innej konstrukcji, nie mają wielozaworu, z tond ta cena. Zaciągnięcie fazy ciekłej ze zbiornika w najlepszej sytuacji zniszczy reduktor. Znam przypadek zniszczenia reduktora, oraz rozsadzenia Trumy i części szafy. Było to w instalacjach które jakiś czas funkcjonowały, nie wiadomo czemu czy za późno zadziałało odcięcie przy tankowaniu, ale nastąpiła eksplozja. Tematem zainteresowaliśmy się na wniosek właśnie tego klienta. W całej europie montowane są właśnie czerwone butle. Udało na się zdobyć je trochę taniej bo w Niemczech kosztują ponad 800 EUR.  Pomijam fakt że stosowanie butli samochodowych (czarnych) do fazy lotnej jest zabronione za granicą.

Edited by szantymen (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
adaml61

Oczywiście że nie , bo zawory są pojedynczo , zawór ograniczający tankowanie z pływakiem ,na zewnątrz zegar napełnienia , ta czerwona kropka to też zawór  tak zwany ,ogniowy . Brak zaworu  tak zwanego uderzeniowego , który jest w samochodzie , w holenderskiej butli też niema wielozaworu ,są pojedyncze .Zestaw tankowania ,wąż + złączka  300 zł 😅😅 ,taki sam samochodowy z końcówkami na cała europę  max 150 , tylko nie nazywa się kempingowy .   W tej butli też w momencie wywrócenia się butli istnieje  niebezpieczeństwo dostania się fazy ciekłej .Przy prawidłowo zamontowanej butli samochodowej takie ryzyko nie istnieje ,chyba że wywrócimy pojazd na dach .

Share this post


Link to post
Share on other sites
szantymen

To są dokładnie holenderskie zestawy. Zawór tankowania i wąż jest inny na 1/2 cala, jeśli by się dało wykorzystali byśmy tańszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ed

Piotrze

Czy już coś wiadomo w sprawie pilota do mojego moovera Enduro II (quatro)

pozdrawiam

ed 

gliwice

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
szantymen
2 minuty temu, ed napisał:

Piotrze

Czy już coś wiadomo w sprawie pilota do mojego moovera Enduro II (quatro)

pozdrawiam

ed 

gliwice

 

Nie z tego tematu ale odpowiem pilot jest zamówiony razem z napędami powinny być na początku grudnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ed
15 godzin temu, szantymen napisał:

Nie z tego tematu ale odpowiem pilot jest zamówiony razem z napędami powinny być na początku grudnia.

Przepraszam, ale widziałem, że śledzisz ten temat. Dzięki za informację.

Share this post


Link to post
Share on other sites
leslaw_rzeszow

 podbijam temat, butle lpg z auta da rade zamontować bezpiecznie, czy nie ? Ponieważ nic nie wynikło z dyskusji

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66

nie da rady bez dostosowania , dostosowanie jest bez homologacji

więc trzeba kupić taki homologowany do poboru fazy lotnej

Edited by chris_66 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zundapp600
2 godziny temu, chris_66 napisał:

nie da rady bez dostosowania , dostosowanie jest bez homologacji

Jak to dostosowanie ma wyglądać ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...