Skocz do zawartości

Zbiorniki LPG do przyczep i kamperów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Wprowadzamy na rynek instalacje LPG do kamperów zamiast butli wymiennych. 
Produkt nie jest tani w porównaniu do zwykłych zbiorników samochodowych, ale bezpieczny. 
Na razie na stronie dwie propozycje inne do zamówienia. Więcej na 
Zbiorniki LPG

Pytania proszę na email allcamp.lodz@gmail.com lub telefonicznie 601329836.

Opublikowano

Ta oferta trochę sugeruje, że zbiorniki samochodowe nie są bezpieczne, a problem tkwi gdzie indziej.

 

Opublikowano
2 godziny temu, kmtaxi napisał:

Ta oferta trochę sugeruje, że zbiorniki samochodowe nie są bezpieczne, a problem tkwi gdzie indziej.

 

Wiadomo że w kasie. Od kilku lat mam butlę Lpg w przyczepie ( nie tylko ja ) i nie widzę żadnych problemów. Butla jak butla co tam można zmienić ? Oczywiście trzeba wykonać prostą "modernizacje" zaworu, ale to potrafi każdy ?

Opublikowano

Zbiornik samochodowy, przy montażu wygina się smok wielozaworu do góry ,aby brał fazę lotną , parownik nie potrzebny ,kwestia zastosowania reduktora ,do indywidualnego rozwiązania , W tych pokazanych zawory bezpieczeństw wbudowane na stałe , i przyłącze pod zwykły reduktor , dla tych co nie umieją pokombinować , cena z kosmosu .Butla do widlaka ma smok , wygląda jak normalna ,montuje się ją w odpowiednim położeniu , też nie potrzebny parownik , mimo fazy ciekłej , sprawę załatwia blos .

Opublikowano

Jeszcze jedna kwestia ,przy zbiorniku samochodowym obudowa zaworu jest skonstruowana tak ,zeby  w razie wycieku gaz wyprowadzić go poza pojazd .Prz zbiorniku jak butla nie ma takiej możliwości , wypuszczony gaz zostaje w pojeżdzie i bum gotowe , przy walcowym taka możliwość istniej .Proste takiej bombki jak pierwszy zbiornik bym nie zaryzykował . Bezpieczeństwo zbiornika samochodowego jest na wiele wyższym poziomie , i za pół ceny .Dla niedowiarków polecam filmik

 

Opublikowano (edytowane)

Są to butle zupełnie innej konstrukcji, nie mają wielozaworu, z tond ta cena. Zaciągnięcie fazy ciekłej ze zbiornika w najlepszej sytuacji zniszczy reduktor. Znam przypadek zniszczenia reduktora, oraz rozsadzenia Trumy i części szafy. Było to w instalacjach które jakiś czas funkcjonowały, nie wiadomo czemu czy za późno zadziałało odcięcie przy tankowaniu, ale nastąpiła eksplozja. Tematem zainteresowaliśmy się na wniosek właśnie tego klienta. W całej europie montowane są właśnie czerwone butle. Udało na się zdobyć je trochę taniej bo w Niemczech kosztują ponad 800 EUR.  Pomijam fakt że stosowanie butli samochodowych (czarnych) do fazy lotnej jest zabronione za granicą.

Edytowane przez szantymen (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Oczywiście że nie , bo zawory są pojedynczo , zawór ograniczający tankowanie z pływakiem ,na zewnątrz zegar napełnienia , ta czerwona kropka to też zawór  tak zwany ,ogniowy . Brak zaworu  tak zwanego uderzeniowego , który jest w samochodzie , w holenderskiej butli też niema wielozaworu ,są pojedyncze .Zestaw tankowania ,wąż + złączka  300 zł ?? ,taki sam samochodowy z końcówkami na cała europę  max 150 , tylko nie nazywa się kempingowy .   W tej butli też w momencie wywrócenia się butli istnieje  niebezpieczeństwo dostania się fazy ciekłej .Przy prawidłowo zamontowanej butli samochodowej takie ryzyko nie istnieje ,chyba że wywrócimy pojazd na dach .

Opublikowano

To są dokładnie holenderskie zestawy. Zawór tankowania i wąż jest inny na 1/2 cala, jeśli by się dało wykorzystali byśmy tańszy. 

Opublikowano

Piotrze

Czy już coś wiadomo w sprawie pilota do mojego moovera Enduro II (quatro)

pozdrawiam

ed 

gliwice

 

Opublikowano
2 minuty temu, ed napisał:

Piotrze

Czy już coś wiadomo w sprawie pilota do mojego moovera Enduro II (quatro)

pozdrawiam

ed 

gliwice

 

Nie z tego tematu ale odpowiem pilot jest zamówiony razem z napędami powinny być na początku grudnia.

Opublikowano
15 godzin temu, szantymen napisał:

Nie z tego tematu ale odpowiem pilot jest zamówiony razem z napędami powinny być na początku grudnia.

Przepraszam, ale widziałem, że śledzisz ten temat. Dzięki za informację.

  • 1 rok później...
Opublikowano
2 godziny temu, chris_66 napisał:

nie da rady bez dostosowania , dostosowanie jest bez homologacji

Jak to dostosowanie ma wyglądać ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.