Jump to content
pajel

auto - suv za ok 100 tysi

Recommended Posts

golob
W dniu 18.11.2018 o 15:19, maarec napisał:

Fajny. Większość że skrzynią automat ma na haku 1650. Jedna wersja automat, Awd ma niby 2000 na haku. Na drodze robi wrażenie, muszę go z bliska zobaczyć.

 

Edit - 380NM, 4.67m dobry konkurent dla kugi, trzeba uważać na skrzynię aby bezstopniowej nie kupić ;)

Koleos automat ma tylko bezstopniowy CVT i ma wtedy właśnie 1650 DMC przyczepy. Jestem ciekawy jak się takim automatem ciągnie przyczepę, jeździłem Mitsubishi Eclipse i Outlander nowymi z CVT i już inaczej te skrzynie pracują niż pierwsze CVT, nie ma tego irytującego wycia. Myślę że tymi automatami CVT może się przyjemniej jeździć z przyczepą niż klasycznymi automatami, czy skrzyniami dwusprzęgłowymi jeśli chodzi o płynność jazdy, fajnie jakby ktoś kiedyś podzielił się wrażeniami z jazdy przyczepą właśnie z CVT.

Edited by golob (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarec
13 godzin temu, kocur napisał:

Pytałeś o Kugę - ciągnąłem przyczepę prawie nową Kugą awd, z dwulitrowym dieslem i  z fabrycznym pakietem do przyczepy ( głównie oprogramowanie ). Fajna sprawa, dużo lepiej niż Mondeo z takim samym silnikiem. Można koledze śmiało Kugę polecić.

kiedyś holowałem kugą 2.0 TDCI 180Km, AWD - powershift -  jakieś 1,5t złomu na ogonie. Było bardzo dobrze, ona tam ma chyba 2200 na haku ale przez 1,33 może holować w PL jakieś 1677kg (ta konkretna sztuka). Auto bardzo fajne, dobre dla ogarniętej rodziny 2+2 z większymi dziećmi, którym nie trzeba targać ze sobą pół domu. Z resztą to samo da się już zrobić w małym ecosporcie - ten jednak nie nadaje się na holownik.

Wymiana oleju w skrzyni wraz z całym serwisem samochodu na 3 rok przy przebiegu 44000km - 2800zł z robocizną. Nie ma wielkiej tragedii - oczywiście w Aso wraz z przedłużeniem gwarancji. Kugę polecam, uwielbiam jechać nią w trasę ze względu na skrzynie i napęd. Gdyby miała to swoje DMC większe, zostałaby na dłużej w rodzinie jako awaryjny holownik do Adrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras
6 godzin temu, konrad_b napisał:

image.thumb.png.bb8f60dbf04ca0480d3f720c7bcec594.png

ja tam widzę nawet 2100kg 

 

3 godziny temu, kocur napisał:

Napisałem wcześniej oczywiście o Kudze z wpisem w dowodzie rejestracyjnym O1 = 2100 kg. Dwulitrowy diesel.

🆗   :piwko:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
pajel

dokończę temat, kolega zakupił Kugę, czy zadowolony to nie wiem jeszcze.. jak pojeździ, pociąga budę będzie wiadomo co i jak ;)

w założonej kasie się zmieścił. ;)

 

dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

A jaki silnik zapytam z ciekawości?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voku

Ale Kuga to raczej małe auto w środku coś jak focus jak nie mniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pajel

silik dizel chyba 2 litry 150 koni?. miejsca na rodzinę  2+2 wystarczy.  miejsca w sam raz chyba,  choć do mojego chryslera pacifica to nie ma szans. Nie wiem jak w innych fordach z miejscem..

siedzi się wyżej, lepsza pozycja dla kręgosłupa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarec

Łatwo zmienić program na fabryczny 180KM. Auto fajne dla 2+2 najlepiej nastolatków gdzie wozi się mniej gratów typu wanienka, wózek i krzesełko do karmienia.

Fajny wóz, wygodne na codzień i w trasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...