Skocz do zawartości

Historia edycji

golob

golob

W dniu 18.11.2018 o 15:19, maarec napisał:

Fajny. Większość że skrzynią automat ma na haku 1650. Jedna wersja automat, Awd ma niby 2000 na haku. Na drodze robi wrażenie, muszę go z bliska zobaczyć.

 

Edit - 380NM, 4.67m dobry konkurent dla kugi, trzeba uważać na skrzynię aby bezstopniowej nie kupić ;)

Koleos automat ma tylko bezstopniowy CVT i ma wtedy właśnie 1650 DMC przyczepy. Jestem ciekawy jak się takim automatem ciągnie przyczepę, jeździłem Mitsubishi Eclipse i Outlander nowymi z CVT i już inaczej te skrzynie pracują niż pierwsze CVT, nie ma tego irytującego wycia. Myślę że tymi automatami CVT może się przyjemniej jeździć z przyczepą niż klasycznymi automatami, czy skrzyniami dwusprzęgłowymi jeśli chodzi o płynność jazdy, fajnie jakby ktoś kiedyś podzielił się wrażeniami z jazdy przyczepą właśnie z CVT.

golob

golob

W dniu 18.11.2018 o 15:19, maarec napisał:

Fajny. Większość że skrzynią automat ma na haku 1650. Jedna wersja automat, Awd ma niby 2000 na haku. Na drodze robi wrażenie, muszę go z bliska zobaczyć.

 

Edit - 380NM, 4.67m dobry konkurent dla kugi, trzeba uważać na skrzynię aby bezstopniowej nie kupić ;)

Koleos automat ma tylko bezstopniowy CVT i ma wtedy właśnie 1650 DMC przyczepy. Jestem ciekawy jak się takim automatem ciągnie przyczepę, jeździłem Mitsubishi Eclipse i Outlander nowymi z CVT i już inaczej te skrzynie pracują niż pierwsze CVT, nie ma tego irytującego wycia. Myślę że tymi automatami może się przyjemniej jeździć z przyczepą niż klasycznymi automatami, czy skrzyniami dwusprzęgłowymi, fajnie jakby ktoś kiedyś podzielił się wrażeniami z jazdy przyczepą właśnie z CVT.

×