Skocz do zawartości

Knaus Eurostar 550 - prosba o opinie


Kackub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jest to mój pierwszy post na tym forum, wię c chciałbym się przywitać.

Planuje zakup przyczepy dla 2+3. Bedzie to moja pierwsza przyczepa, więc w temacie jestem kompletnie zielony. Prosiłbym o opinie czy ta przyczepka Knaus jest warta tej ceny

https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-knaus-eurostar-550-okazja-mega-cena-CID5-IDx2ht6.html#496b030064;promoted

A może ktoś poleci jakąś inną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda nieźle.

Zwróć uwagę jednak na jedno - ma bardzo małą ładowność. O ile jeszcze te 172 kg od stanu "suchego" to nie wygląda tragicznie, to MW zapewne nie uwzględnia sporej liczby dodatków, jakie w cepce zainstralowano. Już sam mover z aku i klima mogą ważyć z 80 kg. Może się więc okazać, że realna ładowność to zaledwie kilkadziesiąt kilo (czyli np. załadowanie lodówki + pościel).

Dobrze by było ją zważyć, jak tylko jest taka możliwość.

No i zapewne z tą cepką przekroczysz 3,5 t zestawem - raczej nie znajdziesz holownika do 2000 DMC do takiej cepki. No ale to może wiesz, bo tego pytanie nie dotyczyło...

Oczywiście wygląd na podstawie zdjęć to jedno - trzeba jechać oglądać i zaglądać w zakamarki, a najlepiej kogoś "w temacie" ze sobą zabrać.

Edytowane przez Zulos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nie ma szans zmieścić się w dmc, przy tej wielkości 1600 to jest minimum. Stawiam whiskacza że jest przeładowana na pusto ale z tym wyposażeniem które ma. Sam przedsion to dobre 60kg, mam taki sam, nie idzie go od ziemi oderwać. W ogóle dobry bajkopisarz :D taki przedsion nowy nie 20 a 13k

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach