Skocz do zawartości

PrzemoWestBau

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem Franke i 690. Sprzedała mi to Pani po Mężu i nie mam kogo zapytać co to jest i jak co włączyć i z czym się co je. Jeśli to nie problem to potrzebował bym pomocy. Wstawię zdjęcia z pytaniami z góry dziękuję. To mój pierwszy kamper i jestem zielony tyle wiem co z obrazków ?

15383042681738149660224578731371.jpg

15383043106642953498191185312433.jpg

15383043490431144546212552139453.jpg

15383043914788342417748393550025.jpg

1538304438053658819479087740552.jpg

15383045010546934628438323436793.jpg

1 zdjęcie to bojler traumatic.

2 zdjęcie. Biała bańka to na wodę i woda jest ale po co i do czego? Pod nią pierszy zbiornik na wodę tak mysle i gdzies jest drugi bo sa dwie nalewki od zewnatrz.

3 zdjęcie to sterownik nie wiem po co to pokrętło po prawej z cyferkami i po lewej na dole po co środkowy przełącznik bo z lewej włączamy 12v z prawej pompę wody bo widać a środkowy???

4 zdjęcie to sterownik jak się domyślam to do solara satelitarnego z tego co wyczytałem to biega za słońcem ale nie działa nic się nie dzieje i nie ładuje aku a święci. 

5 zdjęcie to po lewej od lodówki 12v 230v i pokrętło termostatu lodówki  tak mysle a po prawe nie mam pojęcia do czego te pokrętła. Ten przełącznik na środku wywiewa powietrze spod kuchenki bo działa. 

6 zdjęcie to tego solara z automatem i tu mam pytanie bo niema anteny sat a okablowanie jest i Pani mówiła że satelitą jest tylko niewiem gdzie???.

Ostatnie pytanie gdzie tu jest ogrzewanie postojowe gazowe bo żadnych innych pokręteł niema nigdzie. 

Z góry dziękuję jak ktoś miałby ochotę to może dzwonić podam numer. 

Jestem za granicą i nie mogę do serwisu bo w Nim teraz mieszkam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach