Skocz do zawartości

Fani Forda na forum


marzena307

Rekomendowane odpowiedzi

Forda mam i ja ;-)

 

Po remoncie wszystkiego co się dało, za wyjątkiem:

-pompa wspomagania,

-klimatyzacja.

 

No i są to dwie rzeczy, które się psują i wymagają wymiany ;-)))

 

Potem całe auto będzie odremontowane, silnik, osprzęt, sprzęgło, zawiecha... nowe cacko ;-)))

Nawet silnik się wyciszył po wymianie wydechu ;-)))

 

Tylko przyczepki mi brakuje.... chlip.... no ale już rozglądam się za czymś na wiosnę :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Forda Focusa 2003 rok 1.9 Tdci

 

1.8 nie 1.9 :hehe: A dokładnie 1753ccm :hehe: Powodzenia w zakupie!!! :hehe:

Heh pomyliłem sie z silnikiem 1.9 passata :-], ale z TdCi miałem rację :D

Cóż autko ładne, jednak zabralem ze sobą mechanika i stwierdził, że coś nie tak na starcie silnika, słychać trzask (mówi, że albo z kolektora lub z turbiny), sprzedawca ma to sprawdzić w servisie i dam mi znac na kolejną próbę(o ile zadzwoni :/ ).

post-64263-imported-079988f0-ed33-458e-8607-831d55717aea_thumb.jpg

post-64263-imported-249375e2-a8bc-46f6-9706-f6cca2d6bcdd_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś nie tak na starcie silnika, słychać trzask (mówi, że albo z kolektora lub z turbiny),

 

To są oznaki padnięcia koła dwumasowego. Naprawa na oryginałach w ASO około 2 tys. zł.

 

Jak pada turbo to odpalony silnik kopci na czarno, a w okolicy intercoolera są mocne wycieki oleju (regeneracja od około 800zł).

 

O awariach kolektora nie słyszałem.

 

W kombi zwróć uwagę na geometrię tylnego zawieszenia (czyli bez aparatury na opony - zdzierają się od wewnątrz najjczęściej. A jak będą nówki oponki to leć na ustawienie).

 

Ogólnie zawieszenie jest trwałe (u taty wymiana kompletnego tyłu była po 170tys.km), serwis tyłu nie jest tani (wielowahaczowe zawieszenie), ale jest sporo zamienników w niskich cenach więc biedy nie ma. Przód to najwyżej łączniki stabilizatora (sworznie, tuleje powinny się trzymać do około 200tys.). Końcówki drążków częściej padają (50-100tys. km).

 

Przypatruj się jeszcze korozji na wewnętrznych rantach drzwi. W modelach poliftingowych żadko się zdarza, ale bywa.

 

Jak masz jakieś jeszcze pytania wal śmiało :hehe:

 

Ogólnie autko jest fajne, prowadzi się rewelacyjnie. Poszukaj wersji ghia - jest ich sporo i są nieźle wyposażone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.