Skocz do zawartości

Przyczepa z 1999 roku - warto?


Synapse

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze - witam wszystkich jako nowy :)

Myślę o zakupie przyczepy - mam w swojej okolicy przyczepę Hymer Eriba 545 z 1999 roku (podobno modelowo 2000 r. ale nie umiem tego ocenić..). Byłem, oglądałem - wygląda dobrze. Sucha, fajnie utrzymana i wyposażona. Ma jeden problem jaki zauważyłem i nie wiem na ile poważny - pęknięte okno kuchenne (zdjęcie, zaklejone przez właściciela w tym roku - pękniecie jest świeże) i delikatnie połamaną kratkę pod nim (skutek wyjmowania lodówki w serwisie - wymiana grzałki lodówki), również widoczne na zdjęciu - wyszczerbienie dwóch żaluzji po lewej stronie na dole kratki od lodówki). Czy to okno można gdzieś dostać w normalnej cenie lub zastąpić? I drugie pytanie - czy przyczepa w tym wieku (niezależnie od dobrego jej stanu) to problem z serwisowaniem? Nie ukrywam że to moja pierwsza przyczepa i zwyczajnie nie mam doświadczenia a świat podróży z domem na plecach mocno mnie pociąga.. :)

Co powiecie?.. 

IMG_6230.JPG

IMG_6231.JPG

IMG_6233_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie jest to model 2000, a raczej 1996-1997.

Co do nieprawidłowości to tylko pęknięte okno zauważyłeś? A nie zauważyłeś że to jest jakiś ulep po wypadku? Ściana wymieniona, jakieś dziwne wstawki - listwy maskujące, wstawione jakieś drzwiczki od innej przyczepy, nieoryginalne malowanie:

Bez-nazwy-1.thumb.jpg.f9441ebf26db1df19336591f121d3d31.jpg

 

Dla porównania masz fotkę jak ta przyczepa powinna wyglądać w oryginale. Jest różnica? :D

 

image.thumb.png.dd13afeadf9bfdb64f50bb7e42924d04.png

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, NieKumaty napisał:

Z tyłu przy raczkach tez nie jest za ciekawie.

To pewnie przy okazji wyjmowania tej lodówki ;) Wyrwali całą boczną ścianę i przy okazji dostało się też tyłowi ;)

Odnośnik do komentarza