Skocz do zawartości

Zakup przyczepy


Gofr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie Potrzebuje małej pomocy Chciałbym zakupić przyczepę 4 osobową z łazienką jadnak nie mam za bardzo pojęcia na temat przepisów Mam samochód VW Touareg 2,5 tdi I prawo jazdy kat B Potrzebuje informacji jaką przyczepę mogę ciągnąć Samochód waży 2269kg w dowodzie jest F.1 2850kg

F.2 2850kg

O.1 3500kg

O.2 750kg

Chiałbym się dowiedzieć ile powinna kg ważyć przyczepa i DCM Jeśli kogoś uraziłem moim postem to bardzo przepraszam ale jestem zielony w temacie Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Nie przepraszaj, poszukaj. DMC przyczepy pomnożone x1.33 nie może wyjść wiecej niż DMC holownika, czyli u Ciebie 2100kg, oczywiście prawo jazdy B+E i Viatoll.

 

Oczywiscie pod warunkiem że suma DMC przyczepy i samochodu nie przekroczy F3 z DR, czyli maksymalnej masy zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kat. E to nie przerażaj się. Kurs zrobiłem w 2 tyg., czekanie na egzamin 4 dni, czekanie na nowe PJ 7 dni roboczych. 

Najgorsze koszta, bo to wydatek rzędu około 1800 zł, ale przecież później nikt Ci tego nie odbierze :) (chyba że zasłużysz ;))

Edytowane przez enej (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gofr napisał:

Witam wszystkich serdecznie Potrzebuje małej pomocy Chciałbym zakupić przyczepę 4 osobową z łazienką jadnak nie mam za bardzo pojęcia na temat przepisów Mam samochód VW Touareg 2,5 tdi I prawo jazdy kat B Potrzebuje informacji jaką przyczepę mogę ciągnąć Samochód waży 2269kg w dowodzie jest F.1 2850kg

F.2 2850kg

O.1 3500kg

O.2 750kg