Skocz do zawartości

Sprzęt RTV w przyczepie


Zbyszek

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowicjuszem w użytkowaniu przyczepy kempingowej. Jednak chciałbym wprowadzić trochę zmian. Na początek zamontowanie systemu audio (celowo przez mała "a&quot ;) - czyli radio samochodowe 12V + głośniki. Zawsze mówię - korzystaj ze sprawdzonych rozwiązań. Może już ktoś to robił u siebie i może udzielić fachowych porad technicznych.

1. Jaką i jak podłączyć antenę. Naturalnie samochodową, ale montując do dachu samochodu mamy od razu (-) masę, a jak sobie z tym poradzić w przyczepie?

2. jakiś fajny zestaw radio 12V (samochodowe) + głośniki, gdzie i jak zamontować ? Może fotorelacja, itp.

3. później przyjdzie czas na zestaw TV (LCD + antena)

Wdzięczny za wszelkie porady

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Masę na antenie samochodowej będziesz miał z masy odbiornika. Glośniki najlepiej takie od komputera. Można je rozebrać i przykręcic np. za zasłonkami, potem złożyć. Jeżeli nie zależy Ci na dyskotece w przyczepie to taki zestaw w zupełności wystarczy. Ja w swojej mam coś takiego. Antene zamontowałem pod plasikową pokrywą kufra i wszystko gra. Na więcej na pewno sie nie zdecyduję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałęm radio samochodowe, antenę taką jak się przykleja do szyby, ale nie montowałem jej na stałe, więc na kempingu mogę ją sobie dowolnie ustawiać. Ponieważ lubię muzykę w dobrej jakości to zamontowałem kolumny od starej wieży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach