Skocz do zawartości

MB V250 4matic


PLopaPL

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, vrs napisał:

Jesteś w mylnym błędzie ;)

GL AMG z przyczepą brzmi jak muzyka

Domyślam się, że może fajnie pyrkać. Pytanie ile godzin można słuchać tej muzyki? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej wersji V-ki z prawie tym samym silnikiem kolega ciągał ppę i dwa konie. Fajnie to jedzie i jest mega kubaturowe. Nie wiem jak będzie się sprawował gdy wejdzie w górki.

Po Polsce nie narzekał. Po górach nie jeździł. V-ka 250 jest niby mocniejsza od poprzedniczki ale to w dalszym ciągu ledwo ponad 2 litry .

Ja podejrzewam ,że jak dostanie górek to będzie się wkręcał jak ścigacz - to samo miałem przy Toyocie LC 150 AT. Niby silnik duży , niby niutków dość a małe wzniesienie i błyskawicznie 4-ka i wyjec. Rozumiem Twoje obawy bo to żadna frajda piłowanie  czymś co powinno na oko nie przekraczać 2000 obrotów przy stałej jeździe.

Natomiast z kwestii sprawdzonych w górach wracając do V-ki . Mam kolegę ,który był w posiadaniu 2 sezony V-ki 3 litrowej. Na haku 1700kg , na pace ponton (200kg) , 4 osoby  i masa szpeju - pewnie drugie 150kg.  Jazda do południowej Cro . Poezja z jazdy i mruczando silnikowe.

Sam myślałem o MB-V ale przy tym silniku za tą kasę ..... gdy na wakacjach nie spędzam 6-mcy ......

Miałem kiedyś T-5 w manualu 2,3  i ten samochód robił dużo lepszą robotę niż ówczesna V. Uważam ,że w tym przypadku marka MB się nie sprawdza. I ta rdza !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak już mowa o takich cyfrach to może "w dobrej " cenie GLS ? Ja po wielu zmianach i próbach poszedłem w V-6 innej marki i przy pełnym obciążeniu w każdych warunkach 1500/1900 obrotów to maks. Frajda z jazdy a przy tym nie ma wirów  w zbiorniku.

Jaką dużą musisz mieć kubaturę  skoro myślisz o tak dużym/pojemnym aucie ? Jeśli nie masz jakichś mega potrzeb to jest rozwiązanie za duuuużo mniejszą kasę .(na priv)

Za tydzień planuję jechać na południe z boksem na dachu (szpej) i pontonem (paczka 140x60x45) i nie przewiduję z powodu oporów piłowanki. Boks i extra bagażnik obok siebie wystają poza obrys dachu - musiałem przerobić poprzeczki od busa bo ori za krótkie  .Tu przydałby się bus ale ...silniki. Bus dla potrzeb wakacyjnych...hmm ? Jestem na  Nie.

Decyzja po Twojej stronie.

 

To tyle w kwestii mojej wiedzy o jeździe V-ką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.