Skocz do zawartości

Pierwsza cepka.pomoc w oglądnięciu.


tomekela

Rekomendowane odpowiedzi

  Witam.szukam pierwszej  cepki dla dwojga doroslych i dwojki dzieci.znalazlem takiego Tabberta.co myślicie o czymś takim?

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/reisefertiger-wohnwagen-tabbert-490-mit-6-schlafplaetze/904096707-220-1646?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Nie traktuj mojego zdania jak jakiejś porady , bo w temacie budek jestem laikiem (pomimo że z motoryzacją -samochodami jestem związany zawodowo od 24lat ) , ale chciałem wyrazić swoje subiektywne zdanie , gdyż od około roku przeglądam ogłoszenia na polskich portalach z przyczepami , czytam fora itd  , bo wiem że w bliższej lub dalszej przyszłości czeka mnie zakup takowej ^_^ (na razie od wielu lat kempingi z rodziną pod namiotem)

alee....konkluzja moja jest taka , ten Tabbert jest z 1984 ,a wygląda lepiej niż niejedna kilkuletnia w PL^_^ ...powtarzam to jest moje subiektywne zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tomekela napisał:

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das? 

My tu raczej bardziej po polsku... ;)

A co do przyczepki, to faktycznie aż nie chce się wierzyć w jej wiek.

Edytowane przez sailor69 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sailor69 napisał:

My tu raczej bardziej po polsku... ;)