Skocz do zawartości

Zakup pierwszej przyczepki ?!


Roman Knur

Rekomendowane odpowiedzi

 

         Witam wszystkich, jako że zaczęliśmy się rozglądać za przyczepką (pierwszą zresztą) trafiłem na to forum, a że studiuję już trochę postanowiłem też coś napisać i skorzystać z waszego doświadczenia w wiadomym temacie. 

Otóż holownik czy też raczej przyszły holownik to Passat Alltrack 4x4 po chipie 210 KM i 410 Nm - masa własna 1651 kg, DMC 2300 kg.

Niestety prawo jazdy tylko B więc pozostaje mi tylko przyczepka z DMC 1200 kg.

Obsada to 2+2 (dzieciaki 6 i 10 lat)

Znalazłem coś takiego :

https://www.otomoto.pl/oferta/hobby-410-ID6zT0kp.html#4c933c68d9

pytanie co o tym myślicie (wielkościowo, funkcjonalnie i ogólnie)?

 

Z góry dziękuję z odpowiedzi :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :)

Zdecydowanie mało miejsca dla czterech osób, rozglądaj się za wielkością raczej min.460, przy układzie łóżko małżeńskie i podkowa, tak jak np.tu: https://center-camp.pl/pl/p/PRZYCZEPA-KEMPINGOWA-ADRIA-ADORA-462/4065 albo podkowa i dwa rozdzielne łóżka https://center-camp.pl/pl/p/PRZYCZEPA-KEMPINGOWA-WILK-SILVER-STAR-450/4377 - tu masz nawet DMC 1200 :). A przede wszystkim to pojedź i oglądaj nawet dla samego oglądania :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Roman Knur napisał:

 

         Witam wszystkich, jako że zaczęliśmy się rozglądać za przyczepką (pierwszą zresztą) trafiłem na to forum, a że studiuję już trochę postanowiłem też coś napisać i skorzystać z waszego doświadczenia w wiadomym temacie. 

Otóż holownik czy też raczej przyszły holownik to Passat Alltrack 4x4 po chipie 210 KM i 410 Nm - masa własna 1651 kg, DMC 2300 kg.

Niestety prawo jazdy tylko B więc pozostaje mi tylko przyczepka z DMC 1200 kg.

Obsada to 2+2 (dzieciaki 6 i 10 lat)

Znalazłem coś takiego :

https://www.otomoto.pl/oferta/hobby-410-ID6zT0kp.html#4c933c68d9

pytanie co o tym myślicie (wielkościowo, funkcjonalnie i ogólnie)?