Skocz do zawartości

Mała wolnossąca benzyna jako holownik – Suzuki S-Cross


Zulos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 441
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Rzeczywiście niezła opcja. Wprawdzie tylko 6 cm dłuższy od S-Crossa, ale aż o 200 kg cięższy.

No ale te 113.200 cennikowe (pewnie za lakier jeszcze trzeba dopłacić) to trochę dużawo...

No chyba że w przyszłym roku będą wyprzedaże rocznika 2018 poniżej setki;-)

Coraz bardzie przekonuje się, że poniżej setki żadnej rozsądnej alternatywy do S-Crossa mogę nie znaleźć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zulos ale nie ma co się przywiązywać do ceny. Np w grupie vw w tym w seacie dają bardzo dobre warunki na leasing. Dodatkowo można wyrwać jakieś przeglądy na okres gwarancji itp trzeba porównać konkretne oferty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2018 o 12:50, Zulos napisał:

No właśnie nie bardzo chcę się pchać w diesla, bo może się okazać, że za 5 lat będzie trudno go sprzedać, jak zaczną wprowadzać jakieś ograniczenia i jak rzeczywiście mało kto już będzie diesle miał w ofercie. Coraz większa ilość producentów albo w ogóle eliminuje diesle, albo znacznie ogranicza w ofercie.

Ma sie pojawic tez Skoda Karoq z benzyna 1.5 i 4x4.  Czyli blizniak Seata Ateca, bo póki co Karoq jest w 4x4 tylko z 2.0 TDI -116400PLN cennikowo. Benzyna 1.5 4x4 pewnie bedzie ok.10tys tansza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zaczynają chyba zauważać, że jest jednak grono klientów, dla których 4x4 jest istotną sprawą.

Suzuki jest w zasadzie jedyną - poza Subaru oczywiście - marką, która w zasadzie każdy swój model ma dostępny z 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Zulos napisał:

Suzuki jest w zasadzie jedyną - poza Subaru oczywiście - marką, która w zasadzie każdy swój model ma dostępny z 4x4.

Eee, przecież Suzuki ma chyba tylko 2 modele z napędem 4x4. Przypadkiem reszta takiego napędu nie ma?

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Zulos napisał:

No ale te 113.200 cennikowe (pewnie za lakier jeszcze trzeba dopłacić) to trochę dużawo...

No chyba że w przyszłym roku będą wyprzedaże rocznika 2018 poniżej setki;-)

Muszę Cię zmartwić, u Seata na konkretne rabaty nie ma co liczyć, wyprzedaż rocznika to zazwyczaj in minus 3-4%, plus rabat od dilera około 3%. Nie bez znaczenia jest to, że na samochód z silnikiem 1,4 trzeba czekać co najmniej 4 miesiące a polska dla Seata nie jest rynkiem kluczowym niestety. Dodatkowo aktualne zamówienia na 1,4 są aktualizowane do silnika 1,5 a ten będzie wyposażony w filtr cząstek a to podwyższy cenę o jakieś 4 tysiące.

Z pewnością na większy rabat można liczyć w Skodzie a nawet w VW, ale... Seat ładniejszy :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Walt napisał:

Muszę Cię zmartwić, u Seata na konkretne rabaty nie ma co liczyć, wyprzedaż rocznika to zazwyczaj in minus 3-4%, plus rabat od dilera około 3%. Nie bez znaczenia jest to, że na samochód z silnikiem 1,4 trzeba czekać co najmniej 4 miesiące a polska dla Seata nie jest rynkiem kluczowym niestety. Dodatkowo aktualne zamówienia na 1,4 są aktualizowane do silnika 1,5 a ten będzie wyposażony w filtr cząstek a to podwyższy cenę o jakieś 4 tysiące.

Z pewnością na większy rabat można liczyć w Skodzie a nawet w VW, ale... Seat ładniejszy :P:D

Od siebie dodam jeszcze, że to o czym pisze Walt dotyczy silników benzynowych. Na diesla dostałem oferty z rabatami 8-9%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, jacek00 napisał:

Eee, przecież Suzuki ma chyba tylko 2 modele z napędem 4x4. Przypadkiem reszta takiego napędu nie ma?

Chyba tylko Celerio i Baleno nie, ale pozostałe tak (choć nie wszystkie na europejski rynek), tj:

1. S-Cross,

2. Vitara,

3. Ignis,

4. Jimny,

5. Swift.

Więc można powiedzieć, że PRAWIE wszystkie...;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to pasuje czekać na reakcję Mazdy i obniżkę na CX5 - bo zdaje się, że produkowana jest w Japonii, a nie w Europie:

https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-czekaja-nas-miliardowe-inwestycje-historyczna-umowa,nId,2608106

Jak by tak poszła 10% w dół (choć wątpię), to zeszłaby może poniżej 110 tys., a to już blisko mojej magicznej i teoretycznie nieprzekraczalnej granicy 100 tys...;)

Wprawdzie silnik wolnossący i tylko 213 Nm przy 4000 obr., ale z tym stopniem sprężania i nieco ponad 200 kg cięższa od mojego to byłaby zdecydowanie dobra (choć może nie najlepsza) zmiana;)

Edytowane przez Zulos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dodatku Mazda jest po prostu śliczna (oczywiście kwestia gustu), ale jak by tak spróbować mimo wszystko jak najbardziej obiektywnie spojrzeć na wszystkie SUVy to chyba jednak wygrywa stylistyką...

Myślę, że jeśli zniosą to 10% cło, to Mazda - o ile nie utnie rzeczywiście wprost tych 10% z ceny, to na pewno będzie chciała odebrać trochę klientów Nissanowi i wpisze się ceną pomiędzy QashQuai a XTrail (w sumie CX-5 bliżej chyba do tego drugiego, a temu pierwszemu odpowiada chyba bardziej CX-3)...

Choć jeśli patrzyć tylko po długości nadwozia, to te 4 samochody mijają się w zasadzie co ok. 15 cm w kolejności - CX3, Qasquai, CX-5, XTrail.

Edytowane przez Zulos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dudek_t napisał:

Te silniki są bardzo przyjemne w użytkowaniu. Bardzo fajnie się nimi jeździ.

Zajrzałem do równolegle toczonego w dziale wątku i już wiem skąd ta opinia...:D

Gratuluję zakupu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.