Jump to content
Zulos

Mała wolnossąca benzyna jako holownik – Suzuki S-Cross

Recommended Posts

Zulos
1 godzinę temu, Cezarr napisał:

I nie da, najpierw musi być ropa wypompowana co do litra, ale za to potem będzie lobby energetyczne i znowu będzie drogo 😜
Zresztą u nas energia elektryczna to głównie węgiel, źródła odnawialne to raczej mały procent :niewiem:

Dobrze by było liczyć tylko na swoje własne lobby i o ile już dowiedzione zostało, że nawet na ludzkim gównie samochód pojedzie, to ile by trzeba było z siebie wydobyć, żeby obrócić z cepką np. na Chorwację i z powrotem??:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mi5iak

Teraz ja dodam jak się jeździ moim SCrossem. Przejechałem właśnie do Barcelony i z Powrotem. 4500km z przyczepą. Moja Waga w pełni zapakowana to ok 1700kg, przyczepę dopakowałem do 1200kg. Zaznaczę, że nie jeździłem innymi samochodami, ale mam wrażenie, że auto jest i tak za lekkie. W SCrossach jest przewspomagany układ kierowniczy. Rezultat taki, że wydaje mi się, że zestaw nie jest zbyt stabilny i jadę zbyt pojaźliwie. Kiedyś przy 110km/h przypadkowo osiągniętych przyczepa mi wężykowała i teraz jestem bardzo wyczulony. Przejechałem w większości 70-85km/h. Przy lepszych warunkach jadę 90km/h i taką prędkość uważam za optymalną takim zestawem. Nie bierze mnie tir za tirem. Nie ma problemu jak je widze, bo odchodzę do prawej. Gorzej jak jest obok baierka. Wówczas jest strach. Po wjeździe do Polski autostrada robi się prosta i płaska (A4) i można jechać prawie 100km. Auto męczy się na każdym podjeździe czy przy przeciwnym wietrze. Jak jest równo i bezwietrznie to jedzie nieźle. Nie wchodzę jednak na V bieg. Nie dlatego, że się nie da. W sprzyjających warunkach można próbować. Po prostu czuje się bezpieczniej mając lekki zapas mocy pod pedałem. Tak więc da się z tym jeździć, jednak DMC przyczepy 1200 to za mało. Mover, mocny akumulator i solar to już 100kg. Dla mnie ciekawe przyczepy zaczynają się od DMC 1400. Słowem auto powinno mieć 1500kg i ładowność 500kg. Do tego można zaprzędz przyczepę DMC 1400. Moment obrotowy musi być pow. 200. Normalnie bym się oglądał za tym 140KM SCRossem, bo to bardzo atrakcyjna cenowo propozycja, jednak ta niska waga i DMC słabe jest. Jeśli ktoś więc chce kupić SCROSSa do zabawy z przyczepką to muszę stwierdzić, że powinny być lepsze autka. Czym SCROSS powala, to brakiem problemów, a mam już go 5 lat i 125tys km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...