Skocz do zawartości

Przyczepa Kempingowa Hobby Excellent 2000r.


piaskers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie mam zbyt wiele doświadczenia i potrzebuję porady dotyczącej zakupu przyczepy.

https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-hobby-excellent-2000r-gratis-przedsionek-CID5-IDto4Lw.html#ec8327d199

 

Rozmawiałem ze sprzedającym .Prócz informacji dostępnych w opisie zapytałem o symbol (rozmiar) przyczepy i sprzedający powiedział mi ,że w dowodzie jest tylko ..hobby excellent...co wydaje mi się dziwne ale być może tak jest (nie znam się niestety).

Następną rzeczą która mnie niepokoi (może niepotrzebnie) jest brak pasków na boku przyczepy ,nie licząc drzwi i przodu ( na zdjęciu z przedsionkiem paski widać)...może to jakieś złudzenie...

Proszę ,by ktoś kto się zna powiedział mi czy nie widać na wstępie jakiejś ściemy nim pojadę oglądać ,bo może jest coś oczywistego ,czego z braku doświadczenia nie widzę...

 

Pozdrawiam ,

Piaskers

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się zastanowił raczej co ona ma nad drzwiami. 

Paski ma, tylko wyblakłe, co sugeruje że używana była głównie stacjonarnie. Bo paski na drzwiach wyblakłe już nie są, bo prawdopodobnie drzwi były otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak , ale nad daszkiem tym coś jest 

Masz tu przykład https://www.otomoto.pl/oferta/hobby-540-excellent-przedsionek-ID6zY4ew.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 

Daszek jest , a nad nim jest wszystko okej . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o daszek, a właściwie o lampę nad drzwiami, tylko to czarne obok. Pewnie pękło poszycie i ktoś tam coś kitował.

 

Raczej nie łudziłbym się, że z tą przyczepą będzie wszystko ok. Już kilka tych marnych zdjęć budzi wątpliwości. Większe zdjęcia prawdopodobnie całkowicie obnażą wszystkie mankamenty.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach