Skocz do zawartości

Brak iskrownika w Trumatic LMC - jak zamontować


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zakupiłem przyczepę LMC ale nie ma w trumaticu iskrownika i dlatego nie odpala i nie grzeje. Poniżej zdjęcia.

Muszę kupić iskrownik i zamontować odpowiednio. Proszę o pomoc jak się do tego zabrać i może jakieś zdjęcia z waszych przyczep jak to wygląda.

Dzięki

IMG_20180330_153709.jpg

IMG_20180330_153747.jpg

IMG_20180330_153747.jpg

IMG_20180330_153759.jpg

IMG_20180330_153802 (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie poczytałem i chyba tak.

Jestem totalnie zielony w tej kwestii.

Sprzedający nie umiał odpalić pieca a w instrukcji był obrazek że powinien być iskrownik ;)

Jak mam sprawdzić czy odpala jeżeli jest to ręczna zapalarka i nie potrzebuje baterii i  iskrownika?

Będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczyść ten kurz (uważaj na kapilarę, nie rozerwij jej), załóż obudowę pieca na miejsce. Sprawdź działanie iskrownika (mniejszy czarny przycisk z prawej). Naciśnięty powinien "strzelić" (głośny odgłos), a w okienku - wzierniku (mały poziomy otwór w obudowie pieca, przed który widać szkiełko w komorze pieca - przed założeniem obudowy popatrz na korpus komory spalania, zardzewiały poziomy prostokąt, przykręcony na 2 śrubki, z dziurką i szkiełkiem w tej dziurce) na to masz patrzeć przez otwór w obudowie - jeśli iskrownik działa, powinno być w widać rozbłysk iskry w momencie "strzelenia" przyciskiem.

Jak iskra jest, to iskrownik działa. Jeśli masz pewność, że instalka gazowa jest szczelna, a komin i czerpnia powietrza drożne, odkręć zawór główny gazu przy butli i zawór pieca (prawdopodobnie w szafce pod zlewem kuchennym) na zaworze potrójnym, poszukaj symbolu pieca (bardziej przypomina odkurzacz : ) ) - gałka musi być w położeniu wzdłuż korpusu (w poprzek - zamknięte).