Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy forumowicze może ktoś z was wie jaki to jest model przyczepy LMC ? , pytam bo potrzebuję jej wagę netto czyli na pusto . Masa całkowita 1400 kg. Wysłałem zapytanie do fabryki LMC , ale bez odpowiedzi ponad 2 tygodnie.

Jest jakiś inny sposób oprócz rozwiercania aby wymontować wkładkę zamka schowka ?

IMG_20180310_120947.jpg

IMG_20180310_115528.jpg

IMG_20180310_112913.jpg

Opublikowano

Nikłe szanse na odpowiedź z fabryki. Gubią się z danymi starszymi niż 10 lat wstecz, nawet jeśli chodzi o części zamienne, poza tym jeśli nawet, waga jest z homologacji, a większość cep szła na indywidualne zamówienia, doposażana itp, więc waga rzeczywista może być różna w każdym egzemplarzu. Skład stali lub węgla, dycha dla wagowego, i masz odpowiedź natychmiast, i to dokładną, ewentualnie razem z wyposażeniem stałym cepy, które zawsze zabierasz. 

Opublikowano

Witam!

Zbyt mało zdjęć ;), ale zewnętrznie wydaje się, że będzie to "LMC Dominant - 530K" :hmm:

Jeśli tak, to masa własna powinna być blisko 1100 kg, może nawet minimalnie mniej, chociaż, jak Kolega czyś napisał, wersja sprzedawana mogła mieć odchyłkę wagi z uwagi na indywidualne wyposażenie. Jeśli informacja ma być super dokładna, to jedynie zważenie przyczepy będzie miarodajne. Ta przyczepa stoi w Anglii?

Co do zamka, to też nie pokazałeś go na foto, ale może ten temat coś Ci podpowie:

http://forum.karawaning.pl/topic/23384-problem-z-zamkami-bakisty/

 

Opublikowano

W jaki celu potrzebna Ci masa własna?

Jeśli dla własnej wiedzy i określenia ładowności, to jedź na wagę.

Jeśli potrzebna do uzupełnienia danych podczas rejestracji przyczepy to tylko do stacji kontroli pojazdów. Diagnosta wyda zaświadczenie z danymi technicznymi.

Opublikowano
W dniu 27.03.2018 o 01:50, Kristofer napisał:

Witam!

Zbyt mało zdjęć ;), ale zewnętrznie wydaje się, że będzie to "LMC Dominant - 530K" :hmm:

Jeśli tak, to masa własna powinna być blisko 1100 kg, może nawet minimalnie mniej, chociaż, jak Kolega czyś napisał, wersja sprzedawana mogła mieć odchyłkę wagi z uwagi na indywidualne wyposażenie. Jeśli informacja ma być super dokładna, to jedynie zważenie przyczepy będzie miarodajne. Ta przyczepa stoi w Anglii?

Co do zamka, to też nie pokazałeś go na foto, ale może ten temat coś Ci podpowie:

http://forum.karawaning.pl/topic/23384-problem-z-zamkami-bakisty/

 

 

55 minut temu, legendarny napisał:

 

 

Opublikowano
21 godzin temu, legendarny napisał:

 

Czy wiesz może ze zdjęcia jakie wkładki zamka muszę kupić ? To są dwa od jednego schowka. Ale wszystkie pozostałe są podobne.

103_0593.JPG

103_0592.JPG

Opublikowano

Model LMC 510 RD  rok prod 1999 , masa własna  dla tego numeru podwozia 1170 kg masa całkowita 1400 kg ( max dopuszczalna dla tej przyczepy 1600 kg ) :D

Opublikowano
W dniu 31.03.2018 o 19:46, Helmut napisał:

Model LMC 510 RD  rok prod 1999 , masa własna  dla tego numeru podwozia 1170 kg masa całkowita 1400 kg ( max dopuszczalna dla tej przyczepy 1600 kg ) :D

Dziękuję ci bardzo Helmut.

Nie rozumiem tylko czemu 99 r. jeśli w VINie dziesiątą jest Y , co oznacza rok 2000 ?

Opublikowano

Co do roczników. Czasami zdarza się ,że nowa przyczepa/kamper stoi ze dwa lata na placu u szwaba a jak już znajdzie nabywcę to w kwitach jest tylko 1-sza rejestracja.

Gdy trafi do Polski to z braku możliwości sprawdzenia roku produkcji - za rok produkcji przyjmuje się datę pierwszej rejestracji .

I wtedy może być tak - model 2009  a 1-sza rejestracja i tym samym później w Polsce "przyjęty rok produkcji" to 2011. Czasami może zdarzyć się i większa rozbieżność.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 31.03.2018 o 20:46, Helmut napisał:

Model LMC 510 RD  rok prod 1999 , masa własna  dla tego numeru podwozia 1170 kg masa całkowita 1400 kg ( max dopuszczalna dla tej przyczepy 1600 kg ) :D

Helmut dałbyś  radę sprawdzić po numerze VIN wagę  netto ale przyczepy Tabbert ?

Opublikowano

Mogę spróbować bo Tabbert jest mi obcy ale nic nie obiecuje. Spytam mojego sprzedawcy.  Podaj numer podwozia, możesz na priv. ale będzie to waga przyczepy gotowej do jazdy i DMC widniejące w rejestrze,  jaka wyszła z fabryki - nie od sprzedawcy. Trzeba mieć na uwadze fakt, że sprzedawca często zamawia uboższą wersje a potem dla klienta ja doposaża:D. Powszechna praktyka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.