Skocz do zawartości

Pomocy z rozszyfrowaniem danych z DR


Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Cezarr napisał:

Ale jeżeli producent przewiduje że dane auto może holować 3,5t to dlaczego jakiś przepis miałby to zmieniać :niewiem:

Dlatego że niektóre auta mają absurdalnie wysokie masy na haku do swojej mw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

5 minut temu, jacek00 napisał:

To jak z prędkościami. Każde auto jest homologowane na jakiś vmax. A jednak jakiś przepis to ogranicza emoji6.png

No tylko że ograniczenia prędkości są wszędzie a 1,33 u nas :P

4 minuty temu, jacekzoo napisał:

Dlatego że niektóre auta mają absurdalnie wysokie masy na haku do swojej mw

Taka homologacja i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko że ograniczenia prędkości są wszędzie a 1,33 u nas
W DE w wielu miejscach nie ma Poza tym niektóre kraje też mają jednak ograniczenia na haku. W UK na pewno coś jest, mowa o stosunku procentowym mas. W Norwegii też chyba jest jakiś przepis.

Tak więc może każdy kraj ma jakieś uregulowania tylko my ich nie znamy bo nas nie dotyczą?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby była jasność ja również nie popieram holowania małym autem dużych przyczep, u mnie zapas zawsze musi być DUŻY
ale w niektórych przypadkach to przesada, aby tak jak tutaj Pickup stworzony do pracy nie może pracować tak jak przewidział producent :niewiem:

Teraz, Artur0408 napisał:

Ok . a cos z innej beczki samochod :2169 dmc

O1.1100 

Jaka przyczepe z ham. Najazdowym moge ciagnac 1600? Czy 1100? Skoro stosujemy sie do 1.33?

 

1100 tak jak w DR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Artur0408 napisał:

Jaka przyczepe z ham. Najazdowym moge ciagnac 1600? 

 

Za dobrze by było :)

1 minutę temu, Artur0408 napisał:

Czyli homologacje mamy gdzies wiec 1600

1100

Edytowane przez jacekzoo (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tutaj DR wyraźnie wskazuje ile możemy holować czyli wypis z homologacji, czasami naprawdę duże auta

mogą holować bardzo mało.

To Fiat Freemont pewnie Żeby było śmieszniej to np ten sam Fiat w DE ma homologację na cięższą przyczepę niż ten sam Fiat w PL homologowany przez Fiat Polska

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie zmniejszac homologacje mozna a zwiekszac nie? Skoro o1 to z hamulcem a hamulec najazdowy nie jest hamulcem czyli nie stosujemy sie do o1 tylko do 1.33 wedlug rozumowania . Oczywiscie pisze to z troche z przekasem ale no taka prawda. A auto to chevrolet orlando 1.8 benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.