Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

proponuję mimo wszystko wybrać się DO Chorwacji.

A ja Ci gwarantuję ze forma na Chorwację jest poprawna...

 

Maniek sprawdzonych miejscówek jest sporo...podobnie jak tematów na forum. Maarec to jeden z naszych ekspertów. Ja tez coś znam...

Powiedz jaki region Cię interesuje.

Ps. Chyba dawno cię nie było...

Pozdrawiam.

Edytowane przez Commander (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Commander faktycznie nie bywałem na forum ale to związane tym ze zmieniłem pracę ale mam nadzieję że to się zmieni i będę mógł bywać częściej na forum a co do Chorwacji to jestem zielony i nie jestem wstanie skazać regionu 

Edytowane przez maniek72 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My również z chęcią byśmy się wybrali na Cro, ale jako że jesteśmy nowicjuszami, bez znajomości języków obcych  i dodatkowo byłoby to pierwszy nasz wypad w ten rejon to z chęcią byśmy się dołączyli do kogoś kto by w ten rejon jechał .....co do terminu to jesteśmy elastyczni byle by było ciepło :)

Jakby ktoś chciałby nas przygarnąć to PW.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci gwarantuję ze forma na Chorwację jest poprawna...

Miodkiem nie jestem ale będę się spierać :P na wyspę chorwacką to tak ale jeśli mowa o Chorwacji jako kraju to do :P

Zostawmy jednak te dywagacje ... 

 

Maarec a masz może link z forum gdzie opisywałeś te kempingi 

W Marka stopce masz link do bloga ... a tam zarojenie kempingów  :]

W tym wątku sporo relacji a w nich opisane kempingi/rejony/ciekawostki.

 

My również z chęcią byśmy się wybrali na Cro, ale jako że jesteśmy nowicjuszami, bez znajomości języków obcych  i dodatkowo byłoby to pierwszy nasz wypad w ten rejon to z chęcią byśmy się dołączyli do kogoś kto by w ten rejon jechał .....