Jump to content
Darenka

SPRITE 410

Recommended Posts

Darenka

Taką cepkę znalazłem a jestem na kupnie pierwszej przyczepki.

Ten Sprite jest uszkodzony z przodu,ale ma wszelkie parametry,które mi pasują.

Myślicie ,że takie uszkodzenie jest do naprawy,nie wiem,jakoś może da się to pospawać...?

Jechać i targować cenę.

Podoba mi się ona i chciałbym ją mieć.

Znalazłem podobną na rynku holenderskim,ale droższą o 10kPLN.

Jakieś sugestie,porady w tej sprawie,odradzanie taki deal,czy iść w to!

 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/sprite-410-przedsionek-ciepla-woda-prysznic-dmc-1200kg-4-osobowa-ID6z7nYJ.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
kmtaxi

Dziwne uszkodzenie. Jeżeli lewa część dyszla nie jest odkształcona, to mogło powstać podczas jazdy od nie zamocowanej butli, lub koła zapasowego umieszczonego w bakiście. Produkcja angielska na rynki kontynentalne. Wszystko jest do naprawienia, jeżeli się umie i ma dobry warsztat (wytrzymałość, estetyka i cena). Poproś jakiegoś forumowicza mieszkającego w pobliżu, znającego się na rzeczy i oglądajcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66

Ani koło ani butla nie spowoduje takiej demolki, wygląda na to że dyszel się złamał i zniszczył bakistę

 

Wysłane z telefonu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BUMERANG

Ten Sprite jest uszkodzony z przodu,ale ma wszelkie parametry,które mi pasują.

Myślicie ,że takie uszkodzenie jest do naprawy,nie wiem,jakoś może da się to pospawać...?

 

 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/sprite-410-przedsionek-ciepla-woda-prysznic-dmc-1200kg-4-osobowa-ID6z7nYJ.html

Jeżeli uszkodzone jest tylko to co widać, to z naprawą nie powinno być żadnego kłopotu. Pytanie co spowodowało zarwanie się podłogi i czego nie widać na fotkach.

Może ktoś woził cegły w bakiście albo podpora wpadła do środka bo się nieumiejętnie z nią obchodził, może najechał na coś. Bez oblukania to wszystko tylko domysły. Dla mnie wygląda zachęcająco. Dyszel raczej tego nie popsuł. Powodzenia!. Ale bądź czujny jak pies podwójny  :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarec

Bardzo wnikliwe oględziny tego miejsca i ramy czy jest oryginalna. Kolor ocenku będzie inny w zależności od wieku elementu.

 

Też obstawiam uszkodzenia od złamanego dyszla. Przednia ściana na rogu od dołu też oberwała. Dziwne uszkodzenia, ciekawe co poszło dalej na konstrukcję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darenka

Dzisiaj udało mi się pozyskać dodatkowe zdjęcia tego uszkodzonego Sprite.

Udało mi się także rozmawiać ze sprzedającym telefonicznie.Oczywiście zapewnił mnie ,że uszkodzenia tej cepy nie pochodzą od złamanego dyszla i dodał,że to są uszkodzenia pochodzące od jakiegoś kółka,który wpadł pod auto a póżniej na przyczepę.Sprzedawca zapewnił mnie,że podłoga nie jest w żadnym miejscu naruszona.

Ma zamiar ją połatać w tych miejscach uszkodzonych,bakistę wyłoży jakąś blachą ryflowaną albo dotnie płytę wodoodporną na podłogę w bakiście i to póżniej sprzeda po cenie po naprawie.

Co sądzicie o tych uszkodzeniach i tłumaczeniu sprzedawcy?

post-29201-0-92953800-1507118645_thumb.jpeg

post-29201-0-05611200-1507118663_thumb.jpeg

post-29201-0-54491600-1507118840_thumb.jpeg

post-29201-0-93044900-1507118869_thumb.jpeg

post-29201-0-29717800-1507118895_thumb.jpeg

post-29201-0-61851000-1507118972_thumb.jpeg

post-29201-0-65219400-1507119207_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
BUMERANG

To co mówi sprzedawca z tym co widać trzyma się kupy. Jak widać podłoga w bakiście do solidnych nie należała.

Wolałbym kupić uszkodzoną i sam naprawiać ( solidnie ) niż połataną byle jak żeby tylko sprzedać. Blacha ryflowana to nie jest dobry pomysł  :mod:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacek00

Ja bym się przejechał i sprawdził dokładnie całą przyczepę. Jeśli był złamany dyszel to będzie to widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darenka

Byłem dziś u Klaji w Bieruniu w tej sprawie.Mam do nich rzut beretem więc podjechałem i zapytałem co o tej przyczepce uważa,czy jest zdatna do naprawy czy też nie i czy ewentualnie podjął by się remontu.

Uzyskałem odpowiedż,że oni nie naprawiają w swoim serwisie przyczep angielskich,gdyż naprawa jest kosztowna,nieopłacalna a sam koszt uszkodzonej pokrywy bagażnika bakisty wyniósł by cirka 2000 funtów ( biorąc pod uwagę import z Anglii ).Poinformowano mnie,że z tego co widzi na zdjęciach to prawdopodobnie uszkodzenie powstało od uderzenia w jakiś słupek na drodze,ulicy podczas,gdy wykonywał cepką manewr skrętu ( po prostu zahaczył o słupek ) i wydarł,zdemolował całą bakistę.Klaja podejrzewa też lekkie wygięcie lewej strony dyszla,co trzeba by prostować przy naprawie.W związku z takimi uszkodzeniami orzyczepy uznał,że dobrze by było,albo pojechać tam osobiście z kimś z forum,kto się na tym zna, albo sobie tego Sprita odpuścić i szukać dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kvasir

To co mówi sprzedawca z tym co widać trzyma się kupy. Jak widać podłoga w bakiście do solidnych nie należała.

Wolałbym kupić uszkodzoną i sam naprawiać ( solidnie ) niż połataną byle jak żeby tylko sprzedać. Blacha ryflowana to nie jest dobry pomysł :mod:

U mnie w lmc 2008 blacha ryflowana jest fabrycznie

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66

Brzmi sensownie, ewentualnie dyszel można wymienić na nowy. Podjechać i przemyśleć sprawę na miejscu.

 

Wysłane z tableta

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...