Skocz do zawartości

Jaką prędkość przejazdową utrzymujecie z cepką?


Tsport

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 223
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

9 godzin temu, maarec napisał:

w tym konkretnym przypadku ten jeep mógł ważyć ok 2300-2500kg ? nie wiem ile on ma MW. Jeżeli jechał na pusto to ta mała łajba mogła ważyć spokojnie z lawetą bliżej 3000kg

dmc auta tutaj akurat bez znaczenia.

do budki oczywiście się nada.

To auto ma na haku 2500 więc równo tonę mniej od następnej generacji. Osobiście obawiam się że nacisk na hak był za duży i jak zaczęło bujać, to przednie koła straciły przyczepność.

Peja... chodziło o Focusa. Stare dzieje hahahah. Upomnienie nawet dostałem i do sądu miałem iść z innymi kolegami....???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Commander napisał:

To auto ma na haku 2500 więc równo tonę mniej od następnej generacji. Osobiście obawiam się że nacisk na hak był za duży i jak zaczęło bujać, to przednie koła straciły przyczepność.

Peja... chodziło o Focusa. Stare dzieje hahahah. Upomnienie nawet dostałem i do sądu miałem iść z innymi kolegami....???

Jak mówisz o aucie ze zdjęcia z łódką, to wj przynajmniej z 4,7 ma 3360 na haku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten fordzik by się nadał, jakby mu lifta wyjąć. Lift do holowania to pomyłka, a ludziska jeszcze się cieszą, że mniej tył siądzie. 

A łódka trochę przyduża do WJ-a. Przykozaczone, jak w mordę. Wystarczą 2-3 drobne z pozoru czynniki: jakiś lifcik (skromny, nawet 1,5-2 cale), troszkę zużyte amorki z tyłu (kto by sięnimi przejmował w WJ-cie, który specjalnie precyzją prowadzenia nie grzeszy), i oponki AT-ki czy podobne na asfalcie (bardzo prawdopodobne jest wystąpienie ich razem), i nawet WJ przestaje być pewnym holownikiem, czekać tylko niesprzyjających warunków.   

Edytowane przez czyś (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, czyś napisał:

Ten fordzik by się nadał, jakby mu lifta wyjąć. Lift do holowania to pomyłka, a ludziska jeszcze się cieszą, że mniej tył siądzie. 

A łódka trochę przyduża do WJ-a. Przykozaczone, jak w mordę. Wystarczą 2-3 drobne z pozoru czynniki: jakiś lifcik (skromny, nawet 1,5-2 cale), troszkę zużyte amorki z tyłu (kto by sięnimi przejmował w WJ-cie, który specjalnie precyzją prowadzenia nie grzeszy), i oponki AT-ki czy podobne na asfalcie (bardzo prawdopodobne jest wystąpienie ich razem), i nawet WJ przestaje być pewnym holownikiem, czekać tylko niesprzyjających warunków.   

A przepraszam że zapytam,  AT-ki jaki mają ujemny wpływ na holowanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, DOMINO7 napisał:

A przepraszam że zapytam,  AT-ki jaki mają ujemny wpływ na holowanie? 

Wypowiem się?

Jezdziłem kiedyś na AT ale nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie?

 

2 godziny temu, maarec napisał:

Cholewka, dobrze że nie znam tego przepisu bo lekko się nie mieszczę. :)

 

Czy to czasem nie dotyczy aut ciężarowych powyżej 2.5t?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie auto na pewno powyżej 2t a przyczepa około 900kg. 

Relacja z obserwacji "na gorąco" 

Na autostradzie tempomat 93km/h (GPS) i byłem szybszy od każdego tira. Jak na horyzoncie pojawiał się tir to po kilkunastu minutach byłem blisko i jak za mną robiła się dziura to tempomat na 98-100 i po chwili tir za mną i znów spokojne 93.

Najlepiej wyprzedza mi się pod górkę bo mocy starcza a tir czasem słabnie a pozatym jest to bezpieczniejsze niż np z górki. Nigdy nie wyprzedza na stromych zjazdach. 

Jak jedziemy mniej niż 90 to niektóre tiry nas dogonią i siedzą 15 minut na ogonie a potem 5 minut wyprzedzają (czasem w tunelu). 

Jak jedziemy bliżej 95 to za często trzeba wyprzedzać tiry co nie jest komfortowe przy dużym natężeniu ruchu. 

Przez całą trasę do CRO wyprzedził nas jeden zestaw gdzie holownikiem było Q7. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.