Skocz do zawartości

Wyjazd do Chorwacji po raz pierwszy z przyczepą proszę o porady


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Wybieram się po raz pierwszy do Chorwacji z przyczepą na dodatek jestem początkującym karawaningowcem :blagac:  w związku z powyższym będę bardzo wdzięczny za cenne porady z góry dziękuję za informację.

Na początek przedstawię wstępny plan oraz zaplecze:

Wybieram się z rodziną ( ja + moja ukochana druga połówka + 2 dzieci - 8 i 2 lata), auto + przyczepa, termin 15 lipca do 25 lipca.

wyjazd z miejscowości Biała Podlaska (52.050026, 23.107872).

Plan jest taki:

jak na pierwszy raz nie chciałbym podążać w głąb Chorwacji wybraliśmy wyspę Krk lub gdzieś niedaleko - proszę o info jaki kemping byście polecili, nie przepadamy za "patelnią" ze względu na termin na pewno będzie grzało więc kempingi raczej z parcelami zacienionymi (przyczepa ma klimatyzację więc ostatecznie damy radę ale moje dzieciaki mogą nie dać).

 

biorąc po uwagę trasę około 1400 km i moje maluchy a także jak znoszą podróż muszę zrobić jakieś międzylądowanie w połowie drogi na 2 dni czy możecie coś polecić po trasie najlepiej w trójkącie Brno-Wiedeń-Bratysława.

Znalazłem Aqualand Moravia- przy trasie E461 i obok kamping Kemp Merkur - jeśli ktoś był proszę o info 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc po uwagę trasę około 1400 km i moje maluchy a także jak znoszą podróż muszę zrobić jakieś międzylądowanie w połowie drogi na 2 dni czy możecie coś polecić po trasie najlepiej w trójkącie Brno-Wiedeń-Bratysława.

Znalazłem Aqualand Moravia- przy trasie E461 i obok kamping Kemp Merkur - jeśli ktoś był proszę o info 

 

pozdrawiam

 

Proponuje dociągnąć na Węgry do Lipót. Miejscówka sprawdzona przez wielu forumowiczów. Dla dzieciaków raj na basenach.

https://goo.gl/maps/DzfBmEnAtMv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach