Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w zeszły weekend zakupiłem z Żona naszą pierwszą przyczepę :) i nie ukrywam że jestem trochę zielony w tym temacie co się z czym je. Niestety okazało się że dołączony był do niej za mały przedsionek marki KIP o rozmiarze (który sam wymierzyłem rozciągając na trawniku) 740cm . Przeglądając tabele pomiarowe wychodzi ze do naszej powinien być rozmiar 860 cm. Pytanie moje jakiej marki mamy szukać przedsionka teraz , raczej używany budżet ograniczony. Czy z metalowymi rurkami czy z włókna szklanego i na co zwracać uwagę?? I za ile możemy ten sprzedać ?? 

Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za błędy...

 

 

 

 

 

 

post-24965-0-90857200-1489435231_thumb.jpgpost-24965-0-90857200-1489435231_thumb.jpgpost-24965-0-22937300-1489435270_thumb.jpg

post-24965-0-04588600-1489435283_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyczepach aerodynamicznych inaczej się mierzy obwód - uświadomiła mnie w tym Pani Beata od przedsionków.

Załóż/przymierz swój obecny może będzie dobry, porób zdjęcia to ocenimy jak wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam od niedawna Kip-a ,mam tylko przedsionek w formie zadaszenia, ale prawdę mówiąc to jeszcze go nie rozkładałem, jaki model ?

 

Edytowane przez maciejek34 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U handlarza próbowaliśmy założyć i ewidentnie widać było ze jest za mały ;/ tak jak dzisiaj go oglądałem to jest w bardzo dobrym stanie tylko tyle ze trzeba by go umyć bo jest zakurzony. 


Tez mam od niedawna Kip-a ,mam tylko przedsionek w formie zadaszenia, ale prawdę mówiąc to jeszcze go nie rozkładałem, jaki model ?

My kupiliśmy Kanusa sudwind 840407 z 91r. Taki typ jest podany na dowodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach