Skocz do zawartości

A co sądzicie o tej Adrii?


JJarek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. 

Jestem nowym użytkownikiem forum i nie mam żadnego doświadczenia karawaningowego. Moją pasją są żagle i do tej pory spędzam każdą wolną godzinę na wodzie.

Z wiekiem naszła mnie nowa myśl - może spróbować wypuścić się poza akweny i pojechać "gdzie oczy poniosą". Początkowo myślałem o kamperze. Cena zakupu, koszty utrzymania i ich (kosztów) stosunek do czasu spędzonego na wyjazdach zweryfikowały moje plany. Zacząłem szukać przyczepki.

 

I tu moja prośba: czy mógłby ktoś z Was - doświadczonych kamperowców zerknąć na tą:

http://allegro.pl/adria-altea-432px-2005r-4-5os-namiot-jak-nowa-i6286599935.html#thumb/8

 

Jest taka dla mnie: dla dwóch osób, dmc 1100 kg (moje auto ma możliwość ciągnięcia 1300 - da więc radę). Sprzedawca powiedział przez telefon, że ogrzewanie "nie odpala". Jaki mógłby być koszt naprawy w najgorszym ewentualnym scenariuszu - gdy piec padł na amen.

 

Dziękuję serdecznie.

JJAREK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęc wygląda na bardzo fajną przyczepę. Taki układ chciałbym w kolejnej swojej przyczepie...nie wiem kiedy :)
Dobrze zeby jakiś doświadczony karawanigowiec obejrzał ją z Tobą lub sam jesli mieszka w okolicy.

Sam piec pewnie sam nie padł...bardzo rzadko to sie zdarza. Może nikt go nie odpalał i czasami dłuzej trzeba sie pobawić. Może baterie trzeba wymienić w automacie do odpalania. Czesto po takich zabiegach piec odpala i to nawet 30-letni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna budka z niespodziewanym układem w środku.

Sprawia dobre wrażenie choć... mała strasznie :).

Co dziwi - układ europejski z angielskimi gniazdkami.

Po ewentualnym zakupie zastanowiłbym się tylko nad zmianą przedsionka.

Tutaj widać, że ktoś odseparował dostęp do kasety kosztem zmniejszenia przedsionka.

Jedź, oglądaj, wąchaj, macaj.