Skocz do zawartości

Sklep TAM s.c.


Mercy

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba mogę juz odradzić sklep TAM s.c. Zakupiłem u nich poprzez allegro frędzle, cos w rodzaju moskitiery:

http://przyczepy.katowice.pl/index.php?mod=produkty&a=pokaz&id_produktu=5842

Pochopnie wystawiłem pozytywa. Chcąc zamocować je w przyczepie okazało się, że nie wiem jak. Napisałem maila z pytaniem - cisza.

Po bliższym przyjrzeniu się zdjęciom z aukcji okazało się, że moje frędzle różnią się. NIe ma zakończeń na listwach i na zdjęciach rzeczywiście widać uchwyty do zawieszenia. Napisałem kolejne maile i cisza.

Odradzam ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A probowales do nich przedzwonic?

Tam pracuje cala rodzinka i czasami meile odbiera nie ta osoba, ktora powinna.

Najlepiej porozumiec sie z Pania Malgorzata, bron boze z szefem bo to nieziemski zmierzluch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem kiedyś z nimi dobić targu - niestety nie wyszło. Odpowiedzi na moje meile były mało treściwe. Tylko że ceny mają jedne z lepszych w Polsce (kranik który kosztuje u nich 50 zł w sklepie z częściami w Warszawie chcą 70 zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czekamy!

Mam zamiar na stronie uruchomić dział czarna lista gdzie będzie można przysyłać opisy, skargi etc, na nieuczciwych sprzedawców czy dilerów. Zauważyłem, że w Polskim raczkującym rynku karawaningowym jest pełno osób które chcą wykorzystać niewiedze kupujących :].

Mi ostatnio też jeden z poważnych dilerów w Polsce mocno podpadł. Czekam teraz na wyjaśnienie sprawy do końca i postaram się opisać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maju zamowilem rozne roznosci na sume 500zl w sklepie http://www.smolicz.pl/

Sklep ten sprowadza towary z oferty www.movera.com

Niestety do dzis towaru nie ma a obsluga tlumaczy sie opoznieniami w imporcie do kraju (podobno hurtownia niemiecka lekcewazy ich zupelnie), wierze im ale mimo to jezeli komus naprawde zalezy na czasie to.....

W sumie to nie ich wina ale sadzilem, ze zamawiajac towar w maju zdazy dotrzec do momentu mojego wyjazdu w polowie lipca. pomylilem sie. :]

 

Moj post nie ma za zadanie oczernic sklepu, ktory bylo nie bylo oferte ma piekna ale zwrocenia uwagi na przedluzajace sie zamowienia co za tym idzie potrzebe zamawiania towarow z wiekszym wyprzedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W z wiązku, że "rozpętałem" ten temat, zgodnie z danym słowem przedstawiam zakończenie :dzieki:

 

Wczoraj odebrałem przesyłkę z brakującymi częściami.

Moje wnioski:

- za reakcję telefoniczną "plus" - choć odzew na pierwszego mail'a zerowy, ale lepiej późno niż wcale :]

- za przesłanie w trybie ekspresowym (od rozmowy) brakujących części "plus"

- za niemiły ton rozmowy "minus" - potwierdziły się słowa Marcina T. o sposobie rozmowy szefa. No cóż, może taki jego urok. Stanowisko szefa było takie, że: "na pewno części były w paczce, ale niech stracę". Zapytałem do czego potrzebny byłby mi drugi komplet, szef odpowiedział, że nie wie. Ja natomiast wiem, że nie było go w przesyłce. Zawsze sprawdzam cały karton dwa razy. Tym razem również. Zdażyło się juz nie raz, że znalazłem coś czego się nie spodziewałem. Albo były to części składowe zamówionego towaru, albo gratisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W maju zamowilem rozne roznosci na sume 500zl w sklepie http://www.smolicz.pl/

Sklep ten sprowadza towary z oferty www.movera.com

Niestety do dzis towaru nie ma a obsluga tlumaczy sie opoznieniami w imporcie do kraju (podobno hurtownia niemiecka lekcewazy ich zupelnie), wierze im ale mimo to jezeli komus naprawde zalezy na czasie to.....

W sumie to nie ich wina ale sadzilem, ze zamawiajac towar w maju zdazy dotrzec do momentu mojego wyjazdu w polowie lipca. pomylilem sie. :]

 

Moj post nie ma za zadanie oczernic sklepu, ktory bylo nie bylo oferte ma piekna ale zwrocenia uwagi na przedluzajace sie zamowienia co za tym idzie potrzebe zamawiania towarow z wiekszym wyprzedzeniem.

Minal kolejny miesiac i ani slychu ani dychu.

Teraz to juz NIE POLECAM !!!

Omijac szerokim lukiem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Co do sklepu TAM. Oferta niezła i Pani obsługująca bardzo miła. Mogę polecić, przynajmniej osobiste wizyty w sklepie bardzo miłe, i co najważniejsze "wiedzą o co chodzi"

Co do Smolicza: jak najbardziej odradzam. Na swoją przesyłkę czekałem kilka miesięcy, już dobrze nie pamiętam, ale ok 3- 4. Ponieważ firma ta jest jedynym (niestety) przedstawicielem HOBBY musiałem część zamienna kupić u nich. Po kilku telefonach bez jakiegokolwiek odzewu i mojej informacji, że poinformuje HOBBY w Niemczech dostałem odpowiedź w stylu, że moge sobie powiadamiać kogo chcę, ich to nic nie obchodzi ponieważ są w Polsce monopolistą i mogą robić co chcą. Jak towar doszedł już po bardzo długim to był OK, ale czas i sposób obsługi - abstrakcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.