Skocz do zawartości

Które większe kombiki mają trzy częściowe tylne fotele?


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

407ka ma dzielone oparcia z tyłu??

 

widzę, że z Jackiem prawie w tym samym momencie pomyślelismy o tym samym :pub:

Bo ja już sobie też nie wyobrażam auta bez 3 niezależnych siedzeń z tyłu. Jak kupowałem nowe auto to ten warunek był warunkiem koniecznym. To jest super wygodne rozwiązanie. Łatwo się składa. Łatwo przesuwa i mamy większą przestrzeń bagażową.

 

Do tego w takim C4P bez problemu wchodzą 3 foteliki z tyłu, co się w klasie wyżej z kanapą rzadko zdarza nawet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzio gdybyś mógł zmierzyć szerokość dziury, to bym był wdzięczny. Mój ładunek, to dwie rzeczy.; ponton, w wymiarach 135x60x45 (jak ścisnę to będzie 40). Druga duża rzecz, to silnik, ma kształt takiego klina o długości 115 cm i szerokości na górze około 60 70 cm. W Toyocie Previ i w Chryslerze Grand Voyagerze mieszczą się obok siebie bez problemu (bagażnik tam mają 140 x 120 cm). W kombiku z składanym środkowym oparciem, ponton pójdzie wzdłuż do przodu, a z tyłu, poprzecznie, będzie ułożony silnik. Da to taką odwróconą literę T. Długość ponton + silnik w tej konfiguracji, to około 180 - 190 cm. Stąd konieczność znalezienia auta, gdzie środkowy fotel się kładzie. 

Jurek 407 SW nie ma trzech oddzielnych siedzeń lecz niesymetrycznie dzieloną kanapę. Oto widok bagażnika: 

post-2788-0-47469300-1461439621_thumb.jpg

post-2788-0-79906500-1461439858_thumb.jpg

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XC60 przy C4P to jest maleństwo niestety. Sami z żoną się do niego przymierzaliśmy, bo podobają nam się Volvo. No ale niestety wszystkie auta są klaustrofobiczne z małymi szybkami, brak płaskiej podłogi, a z tyłu mało miejsca. Jeszcze XC90 był fajny no ale na niego jeszcze mnie nie stać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 307 SW były wersje 7 miejscowe i wtedy były 3 niezależne siedzenia z tyłu. Ale nie było ich w standardzie

 

W 307 SW niezależne 3 siedzenia są w standardzie. 307 kombi ma takie samo nadwozie i tam jest zwykła kanapa  i nie ma szklanego dachu. 307 SW mają dodatkowe  punkty mocowania w podłodze bagażnika dwóch dodatkowych foteli i wtedy są rejestrowane jako 7 miejscowe. W 307 kombi ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzio gdybyś mógł zmierzyć szerokość dziury, to bym był wdzięczny. Mój ładunek, to dwie rzeczy.; ponton, w wymiarach 135x60x45 (jak ścisnę to będzie 40). Druga duża rzecz, to silnik, ma kształt takiego klina o długości 115 cm i szerokości na górze około 60 70 cm. W Toyocie Previ i w Chryslerze Grand Voyagerze mieszczą się obok siebie bez problemu (bagażnik tam mają 140 x 120 cm). W kombiku z składanym środkowym oparciem, ponton pójdzie wzdłuż do przodu, a z tyłu, poprzecznie, będzie ułożony silnik. Da to taką odwróconą literę T. Długość ponton + silnik w tej konfiguracji, to około 180 - 190 cm. Stąd konieczność znalezienia auta, gdzie środkowy fotel się kładzie.

Jurek 407 SW nie ma trzech oddzielnych siedzeń lecz niesymetrycznie dzieloną kanapę. Oto widok bagażnika:

 

Dobrych wieści brak, szerokość otworu to jedynie 30cm dodatkowo okrojona w górnej części o bolec na którym rygluje się środkowa cześć oparcia za duży masz ten ponton :-)

 

 

XC60 przy C4P to jest maleństwo niestety. Sami z żoną się do niego przymierzaliśmy, bo podobają nam się Volvo. No ale niestety wszystkie auta są klaustrofobiczne z małymi szybkami, brak płaskiej podłogi, a z tyłu mało miejsca. Jeszcze XC90 był fajny no ale na niego jeszcze mnie nie stać :-)

Faktycznie XC60 to SUV mały i ciasnawy ale ma takie rozwiązanie oparcia kanapy które w teorii mogło spełnić wymagania Terenowca, jednak o XC70 które jest rasowym kombi chyba trudno powiedzieć że jest klaustrofobicznym samochodem niemniej Terenowiec nie zapakuje tam pontonu i silnika.

 

post-15663-0-86657800-1461444920_thumb.jpg

Edytowane przez radzior1 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz rację. Chodziło mi o to, że zazwyczaj SW to wersja kombi u Peugota, a tu oznaczało to też tą bogatszą wersję. Tak sobie wymyślili :-)

 

 

 

 

Faktycznie XC60 to SUV mały i ciasnawy ale ma takie rozwiązanie oparcia kanapy które w teorii mogło spełnić wymagania Terenowca, jednak o XC70 które jest rasowym kombi chyba trudno powiedzieć że jest klaustrofobicznym samochodem niemniej Terenowiec nie zapakuje tam pontonu i silnika.

 

{style_image_url}/attachicon.gif bagaznik_lg.jpg

W XC70 z kolei ocierałem głową o podsufitkę i to przy najniższym ustawieniu fotela. A mam tylko 188 cm wzrostu. Widać że Chinole zaczęli coś gmerać przy tych autach ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ładunek, to dwie rzeczy.; ponton, w wymiarach 135x60x45 (jak ścisnę to będzie 40). Druga duża rzecz, to silnik, ma kształt takiego klina o długości 115 cm i szerokości na górze około 60 70 cm. W Toyocie Previ i w Chryslerze Grand Voyagerze mieszczą się obok siebie bez problemu (bagażnik tam mają 140 x 120 cm).

 

A coś z segmentu uosobowionych dostawczaków? Nie wykluczone, że Twój ładunek wejdzie bez składania siedzeń do doblo maxi combi albo tourneo grand connecta albo kangoo maxi. Wszystkie mają bagażniki o wymiarach ~120 x 130cm, wysokość od podłogi do dachu około 110cm. Są bardzo pakowne bo w odróżnieniu od osobówek nie zwężają się ku górze. (mają przekrój zbliżony do prostokąta, podczas gdy osobówki do trapezu). Ponadto są wyższe niż segment rodzinny, mają około 180cm wysokości, więc wsiada się jak do SUVa.

Edytowane przez Lza (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem bagażnik Volvo XC 70. Rzeczywiście wygląda na to, że ta środkowa część jest rozkładana. Trudno tylko wyczuć, jaka jest jej szerokość i czy po rozłożeniu nie zostaje na górze jakaś poprzeczka łącząca prawą i lewą część oparcia?

post-2788-0-35085900-1461445888_thumb.jpg

Lza to też wydają się ciekawe propozycje, ale chyba są to samochody ze słabymi silnikami i mają niskie wartości na haku (O1 poniżej koniecznego 1500 DMC). Chyba że się mylę, bo dawno ich nie oglądałem.

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te XC 70 może i fajne, ale mają napęd na 4x4, czego nie potrzebuję, bo do zadań specjalnych i na zimę mam Toyotę Land Cruisera. Poza tym te Volvo są drogie. Za te same pieniądze można kupić o 5 lat młodsze francuzy wspomniane wyżej. I nie wiem, czy np. w takim Grand Pisasso nie ma więcej miejsca na bagaż... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.