Skocz do zawartości

coś dla początkującego (ale nie do końca) :)

Jaśki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich doświadczonych i tych troszkę mniej doświadczonych "karawaniarzy"

Tak jak napisałem w temacie jestem początkującym, ale nie do końca :)

Początkującym ponieważ nigdy jeszcze nie miałem "cepki" a jest to moim marzeniem....a "nie do końca" ponieważ ten rodzaj turystyki trochę znam (jak byłem dzieciakiem to prawie każde wakacje z rodzicami to był namiot, a w zeszłym roku udało mi się na taki namiot namówić moją żonę ;). Kolejny przykład to taki że razem z żoną od kilku lat żeglujemy na mazurach, a przecież żeglarstwo to taki karawaning tylko na wodzie :)

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem przyczepy, aby móc ten rodzaj wypoczynku pogodzić z kilkoma innymi formami spędznia wolnego czasu w wakacje...chociaż nie tylko, ale po kolei:

- mam w tym roku zaplanowane kilka startów w triathlonach (nie jestem profesjonalistą, ale się tym bawię) i uznałem że zamiast szukać noclegów dla całej rodziny to fajnie było by wykorzystać "cepkę" - takich wyjazdów mam zaplanowanych 5 w tym sezonie (od maja do września)...

- do tego urlop dwu tygodniowy - kierunek bałkany

- kilka razy w sezonie wpadamy do naszych teściów na działkę, ale ponieważ dzieciaki szybko rosną i miejsca w domku jest coraz mniej to i w tym przypadku własny domek na kółkach wydaje się być dobrym rozwiązaniem

To tyle tytułem wprowadzenia i opisania dlaczego zdecydowałem się na przyczepę :)

Proszę szanownych forumowiczów...podpowiedzcie czy dla trzyosobowej rodziny (synek 6 lat -  w planie kolejne dziecko) poniższe propozycje są godne rozważenia.

Dodam jeszcze kilka kilka oczekiwań techniczno finansowych:

- cena do max 25000 zł

- żona nie chce "za starej"...czyli "2" z przodu daty produkcji

- holownik: Skoda Octavia Kombi 2.0 TDI 81kW (w przyszłym tygodniu jestem umówiony na montaż haka, więc "projekt przyczepa" zaczyna być realizowany)