Skocz do zawartości

Sklep Allcamp na zlocie.


strus251

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze (mam nadzieję że Mnie Dominik nie wykreśli ;) ).

W tym roku sklep Allcamp nie pojawi się ze Swoim sklepem fizycznie, ale ale ;).

Rozmawiałem dziś ze sklepem i mamy pewne rozwiązanie.

Możecie zakupić w sklepie rzeczy jakie potrzebujecie przez www, tel. , mail czy jak tam kupujecie i sklep sprzeda :), rozliczyć się ze sklepem PRZED ZLOTEM.

Ja w ramach przysługi forumowej podjadę w czwartek 28.04 około godziny 16:20 i zabiorę wszystkie naszykowane paczki z Waszymi zakupami.

Aby była jasność, nie pośredniczę w zakupach (kontaktujecie się tylko i wyłącznie ze sklepem), nie biorę udziału w żadnych rozliczeniach (dla tego musicie rozliczyć się przed 28.04).

Moja pomoc to "darmowy kurier" ze sklepu na teren zlotu.

 

Identyfikacja:

Bardzo proszę o udzielenie wszelkich danych żądanych przez Allcamp. Będą one niezbędne do prawidłowej identyfikacji paczki/odbiorcy na miejscu.

 

Odbiór:

Na zlocie zapraszam do siebie pod przyczepę osoby które będą miały coś do odbioru. Bardzo proszę w dniu Waszego przyjazdu (nie mam jak tego magazynować).

Ponieważ nie wiem gdzie będę stał, podaję numer do Siebie: 50061236dziewięć.

Zadzwońcie a na 100% się znajdziemy.

Towar nieodebrany zwrócę do sklepu w kilka dni po zlocie. Wtedy już ugadujcie się sami jak sklep ma Wam to wysłać.

 

Pojemność transportowa:

Mój zestaw to passat w sedanie oraz Hobby. Będę miał trochę miejsca w bagażniku, 1/2 tylnego siedzenia i troszkę w cepce.

Dla tego proszę o rozwagę bo boksu dachowego czy dużych solarów nie jestem w stanie dostarczyć.

 

 

 

Mam nadzieję, że komuś ułatwiłem i pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Potwierdzam powyższe słowa Strusia.

Mamy niestety trudną sytuację rodziną i nie dam rady podjechać na nocleg. 

Analizuję możliwość przyjechania na jeden dzień towarzysko, wówczas wyręczył bym kolegę z usług kurierskich. Jednak okaże się pod koniec kwietnia. 

 

Co do zamówień to proszę pisać najlepiej na allcamp.lodz@gmail.com lub do mnie telefonicznie 601329836.

Aktualnie szykujemy się na targi i mamy spore zamieszanie, jednak na początku kwietnia będziemy do dyspozycji

 

Przy okazji zapraszamy na targi do Poznania Hala nr 1 stoisko nr 6. na targach pokażemy naszego kampera zabudowanego na bazie Peugeota Boxera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak kupować w sklepie skoro nie ma informacji od Piotra. Ja do niego wysłałem emaila  co chce kupić, dzwoniłem obiecał i cisza. W końcu sam do czegoś się zobowiązał.

Edytowane przez ed (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupować w sklepie skoro nie ma informacji od Piotra. Ja do niego wysłałem emaila  co chce kupić, dzwoniłem obiecał i cisza. W końcu sam do czegoś się zobowiązał.

wytłumaczenie wszystkich sprzedawców w tej branży od 3-4 tygodni jest to samo - "sezon, majówka, żniwa". Wszędzie są opóźnienia, nie oddzwaniają, problem z kontaktem, problem z wysyłką. Niestety robiąc duże zakupy podczas doposażania obdzwoniłem prawie wszystkie firmy z branży, prawie w każdej coś zamówiłem. Na chwile obecną dotarła połowa paczek z dużymi opóźnieniami. Wczoraj 2 firmą przypomniałem się, że nie wysłały mi zapłaconych zamówień z zeszłego poniedziałku. Gdybym nie zadzwonił na bank nie miałbym tego na majówkę. Ostatecznie dalej nie wiem czy paczki dojdą jutro..

 

nikogo nie tłumaczę, daję tylko sygnał, że jeszcze bardzo wiele jest do zrobienia w tej branży w jakości obsługi klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zakupu dokonaj w sklepie internetowym jak ja uczyniłem, wtedy masz dokument zamówionego towaru i co najważniejsze gwarancje ceny z upustem. :)

Choć przyznam się że juz czekam tydzień i żadnego znaku życia, pomimo sms. 

W sklepie byłem osobiście i oczywiście Piotra też tam nie było :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację też nad tym boleję. Mam nadzieję, że co miało dotrzeć to udało nam się wysłać.

Problemy jest banalny brak ludzi do pracy. Z jednej strony powinienem zatrudnić jeszcze dwie-trzy osoby, bo jest moment , że trzeba być w serwisie bo przyjechał klient, jest dwuch klientów w sklepie i ciągle dzwonią dwa telefony. Nie ma szans, coś się zapomni lub źle zapisze. Druga strona medalu, to fakt że te tak zwane żniwa trwają 3 MC. Potem już tych trzech ludzi się nie utrzyma, bo od września nic się nie dzieje. Klienci też są winni bo wiedząc o zakupach czekają do ostatniej chwili, a co gorsze z serwisami jest jeszcze gorzej. Nie chcę się tłumaczyć, ale jak widać te problemy mają wszyscy. Mamy część klientów którzy i zakupy i serwisy wykonują przed sezonem i są bardzo zadowoleni z naszych usług.

Aktualnie Niemcy nie mają pełnej swojej oferty na magazynie, a ich budżet to kilkanaście milionów euro i sezon mają cały rok. Więc co może zrobić Polaka firma, gdy dostaje zamówienie dwa tygodnie przed majówka i nie ma skąd zamówić towaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.