Skocz do zawartości

Gdzie wypożyczyć kampera ?


Jarek Siedlce

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym wypożyczyć w profesjonalnej wypożyczalni kampera na wakacje - 2 tyg. 3 osoby. Robię to po raz pierwszy więc nie chcę eksperymentować. Czy ktoś mógłby mi doradzić profesjonalną wypożyczalnię ? Chodzi o to żeby kamper był w miarę nowy i nie zepsuł mi się w drodze. Będę jeżdził sam z dziećmi po Europie ,a nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Prawiczek....:-) Dziękuję za wszelkie podpowiedzi - szczególnie jeśli ktoś miał osobiste doświadczenia w tym zakresie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałbym wypożyczyć w profesjonalnej wypożyczalni kampera na wakacje - 2 tyg. 3 osoby. Robię to po raz pierwszy więc nie chcę eksperymentować. Czy ktoś mógłby mi doradzić profesjonalną wypożyczalnię ? Chodzi o to żeby kamper był w miarę nowy i nie zepsuł mi się w drodze. Będę jeżdził sam z dziećmi po Europie ,a nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Prawiczek....:-) Dziękuję za wszelkie podpowiedzi - szczególnie jeśli ktoś miał osobiste doświadczenia w tym zakresie. 

 

chcesz w polsce czy w europie ??

bo w polsce nie brałem nigdy a po europie to tu

 

http://www.wickedcampers.co.uk/

 

http://www.autoeurope.com/go/motorhome-rental/

 

http://www.ukandeuropetravel.com/campervan_hire/ireland_motorhome_rental.shtml

 

gdzie chcesz jechać , bo jak dalko to lepiej polecieć lowcostem i na miejscu coś wziąć 

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My wypożyczaliśmy kilka lat temu w http://www.camperholiday.pl/, dojechaliśmy do Krakowa samochodem, przepakowaliśmy się do kampera a samochód został w wypożyczalni do naszego powrotu.

Właściciel spoko gość, umowa najmu przyzwoita, żadnych niespodzianek, wystarczy dbać jak o swoje. Pojechaliśmy do Grecji z Grecji promem do Włoch i z Włoch do Polski.